27 noiembrie 2014

Îmi place tot ce este frumos

Manichiura îngrijită pentru o femeie este un mod de a vedea cât de atentă este persoana respectivă în îngrijirea personală. Cum doamnele și domnișoarele au grijă de ele prin manichiură, așa bărbații au grijă de pantofii acestora. Considerăm că este un lucru foarte important să ai grijă de tine. Și, până la urmă, este un lucru absolut normal să ai grijă de tine. Trebuie ca fiecare să aibă grija de igiena lui personală. Și, în rândul femeilor, atunci când își fac manichiura, am văzut că se tot dau cu lac de unghii.

Atât sora mea, cât și prietena mea folosesc lacul de unghii. Îmi aduc aminte, când eram mai mic, am niște verișoare care sunt mai mari ca mine cu cel puțin 10 ani și mereu, dar mereu trăgeam cu ochiul la ele ca să văd cum se fac la unghii. De obicei, ele se făceau seara. Spuneau că e bine seara cu cel puțin două - trei ore înainte de culcare ca să se usuce și să nu se strice nimic. Și eu cum eram mai mic mă uitam mai mereu la unghiile lor și la produsele pe care le foloseau. 




Îmi aduc aminte că de pe atunci foloseau niște produse de la Farmec care aveau un farmec asupra unghiilor tare drăguț. Și, de fiecare dată când mă uitam la ele cum își făceau unghiile, din pat, mai tot timpul adormeam. Îmi plăcea tare mult să mă uit. Acum, după ceva ani buni, mă întreabă dacă mai știu cum adormeam când mă uitam la ele cum își fac unghiile. Și, fără să ezit, le-am spus că, nu am cum să nu uit de acele momente.

Acum, mai am momente când stau și mă uit la sora și prietena mea atunci când își fac unghiile. Primul lucru care îmi vine în minte de fiecare dată când mă uit la ele este că-mi aduc aminte de acele momente din copilărie. Foarte drăguțe, de altfel. Acum pot să observ cât de avansați suntem. Îmi aduc aminte că atunci era doar un set cu câteva culori pentru ojă și pentru lacuri.

Acum, nu doar că ai un set întreg, dar ai la dispoziție o gamă variată de produse pe care poți să le alegi tu singur. Și ai foarte multe opțiuni în privința culorilor pentru ojă. Acum, m-am uitat la sora mea că folosește doar produse de la Farmec. Se dă doar cu ojă Farmec și lacuri Farmec. 



Nici prietena mea nu se lasă și am văzut că folosește lacuri Farmec Collection 2014. Ea spunea că sunt produse foarte bune și care au un preț foarte bun raportat la calitatea pe care o oferă. Chiar dacă nu înțeleg prea bine cum stă treaba cu oja și cu diverse lacuri, nu neg faptul că sunt foarte interesat să văd că prietena și sora mea au grijă de unghiile lor.

Cred, cu tărie, că rolul manichiurii în farmecul femeii este foarte important așa cum spuneam și la început. Pentru mine este foarte important ca să văd că iubita mea vrea să arate cât mai bine și că-și face unghiile foarte des. Și, atunci când nu-i iasă ceva, stă, se șterge și se apucă iar, pentru că nu-i așa, ce este frumos, îi place și lui Dumnezeu.

Mai mult decât atât, chiar ieri m-a sunat iubita mea și dintr-una în alta, mi-a spus că și-a făcut iar unghiile. Înainte folosea Silent Night de la colecția toamnă - iarnă 2013 de la Farmec, așa că, pentru că-i place foarte mult cam tot ce scoate Farmec, a ales și în acest an să-și comande setul complet de culori. Și nu se vaită deloc. 



De această dată, pentru că a venit iarna și în funcție de starea pe care a avut-o, a ales să se facă un gri. Știți și voi că noi băieții suntem doar cu anumite culori tradiționale. Odată, îmi aduc aminte că s-a făcut la unghii cu albastru aprins.

Ea mi-a spus că nu a fost niciun albastru aprins, a fost un turcoaz sau, mai exact, un Pool Party din colecția de vară 2013 a celor de la Farmec. Pentru mine era albastru aprins, însă mi s-a părut foarte interesantă ideea de a ține minte toate aceste denumiri. Și dacă tot mă apucai să vă spun și de gri, mi-a zis că daca e să înțeleg, trebuie să-mi spună că s-a făcut cu gri, dar ca să fie pe înțelesul fetelor, s-a făcut cu IT'S FREEZING OUT THERE de la colecția de toamnă - iarnă a celor de la Farmec. Și, atunci când nu se face cu ojă, cel mai bine îi stă dată cu lac.

Așadar, poate că nu sunt eu foarte documentat în ceea ce privesc nuanțele de culori la ojă sau lacurile, dar, recunosc, îmi place tot ce înseamnă frumos. Și-mi place tare mult de fiecare dată când văd că atât prietena, cât și sora mea au grijă de ele și de manichiura lor.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu