23 noiembrie 2014

Non-Stop: pizza pe vatră

Eu tot timpul am spus că dacă vrei să mănânci o pizza și să fii și din Craiova, atunci trebuie neapărat să încerci să faci o comanda de la Pluto’s Pizza. Tot ce pot să vă spun este că, eu după ce am făcut prima comandă de la ei sunt foarte mulțumit de tot. Și când spun că sunt mulțumit de tot mă refer de când am pus mâna pe telefon și până am primit-o acasă. La telefon ți se răspunde civilizat, exact cum trebuie, și, ai foarte multe opțiuni din care poți să-ți alegi ce-ți place. 



Un prieten de-al meu spunea în glumă să aducă foarte mult ketchup, că el mănâncă în prostie. Și noi l-am luat în seamă. Le-am spun celor de la pizza non-stop Craiova să mai aibă extra ketchup. Amicul acesta a făcut comandă de extra ketchup dulce, pentru că la majoritatea pizzeriilor din oraș ți se aduce foarte puțin spre deloc. Odată ce a ajuns și la noi, am văzut că de fapt, el se înșelase. 


Era suficient cât ne-ar fi adus aceștia, fără să mai comandăm noi. Însă, norocul nostru că, deși a fost ketchup în exces, nu a costat foarte mult. Ne-am obișnuit cu acele pizzerii cu prețuri mai mult decât piperate. Și trebuie să recunosc că am avut o surpriză plăcută când am văzut că primim la un preț foarte bun o pizza pe vatră numai bună de gustat.



Noi am ales să mâncăm atât Pizza Pluto, cât și Pizza Quattro Stagioni ca să încercăm din mai multe. Și să vedem cum sunt. Vreau să vă spun că mi-a plăcut foarte mult Pizza Pluto. Până acum nu am mai mâncat deloc. Am fost tare curios și am intrat pe site-ul lor să văd din ce este făcută. Compoziția sună a sos de rosii, mozzarella, șuncă, bacon, ou, salam, ardei, ciuperci și nu în ultimul rând, oregano.

Mi-a plăcut că, savoarea pizzei pe vatră este de invidiat. Aș putea completa că nu se mai regăsește mirosul la altă pizzerie. Și nu am rămas doar eu plăcut surprins de gustul acesteia. Un amic spunea că, de acum încolo, înainte să se culce, o dată la două zile o să facă o comandă de o pizza și de la Vreau pizza pentru că și la ei poți să faci comenzi pizza Craiova. Și dacă vreți să aflați mai multe despre această pizza din Craiova, puteți să intrați și pe pagina de Facebook, Pluto’s Pizza. Mai jos aveți o imagine care arată cum fac aceștia pizza. Tot ce pot să fac eu, este să vă doresc să aveți poftă! Iar în privința programului puteți să stați liniștiți, poți să suni oricând ai poftă, pentru că au deschis non - stop.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu