10 septembrie 2016

„La lordache”, Timișoara, Florin Dumitrescu și multă mâncare românească bună

Totul a început cu un e-mail și o invitație ca miercuri, 7 septembrie, să fiu musteriul restaurantului „La Iordache” de pe Barbu Iscovescu. Mi-au spus că mă așteaptă cu multă voie bună și cu bucate gustoase pregătite sub îndrumarea lui Florin Dumitrescu. 

Pentru cine nu știe povestea „La Iordache”, am atașat un banner în care veți afla cam tot de ce aveți nevoie pentru a cunoaște istoricul acestui restaurant tradițional românesc. 



Așa că, zis și făcut. Merg. Să văd ce se întâmplă, cu ce se mănâncă evenimentul și restaurantul. O mai iau si pe Minerva cu mine, că și ei îi plac combinațiile făcute de LIDL. Să nu vă mai spun că eu sunt #fanaddictedLIDL de când m-am mutat în Timișoara. Îl am aproape și-mi plac și produsele. Frecvența cu care merg la LIDL? Îmi place ca în weekend să trag o fugă și să-mi cumpăr tot ce am nevoie pentru săptămâna care vine sau, dacă se poate, pentru următoarele două. 

Revenind la eveniment, aștept să ies de la job, trag o fugă acasă pentru duș, schimb și dau cu fuga în primul 40 care merge la Bastion. Mă întâlnesc cu olteanca și mergem la restaurant. Întârziați puțin, dar se acceptă că doar era sfertul academic, suntem poftiți la masă. Oameni mișto, cu zâmbetul pe buze, ospătar cum se cuvine. 



Meniul a fost unul super și mi-a plăcut enorm felul în care au reușit să-l facă. 




În privința mâncării, nu știam ce să-mi iau, frate. Toate bune și eram nehotărât. Până la urmă, un platou mix grill cu un suc Cămara Noastră cu suc de mere și vișine. Desert, ciocolată. Tot cu suc de mere și vișine. Vă spun sincer, e tare bun. Dulce, poate prea dulce pentru unii, dar bun.




Muzica în tandem cu atmosfera și la un moment dat a venit și Florin. Ceea ce mi s-a părut foarte tare a fost că a trecut pe la toate mesele și plecând de la ce ne-am comandat fiecare ne spunea anumite detalii despre mâncare, despre locul de unde provine, dar și ce ne mai recomandă să mâncăm. Mi-a plăcut mult, ce să o mai lungesc atât.

Restaurantul mai stă deschis câteva zile, până pe 11 septembrie, așa că, dați cu fuga pe acolo și rezervați o masă. Iar până să apară și pozele de la LIDL, vă las în link-ul de mai jos câteva poze cu „La Iordache” din Cluj aici.  

Între timp, am dat o fugă și la LIDL-ul din cartier pentru săptămâna asta românească. Și am făcut și aici câteva poze cu ce am mai găsit la raft. 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu