12 octombrie 2016

15 minute la Doctor Strange în Cinema City Timișoara

Nu mai văzusem în ultimele două săptămâni nimic. Deși începusem ca aproape în fiecare săptămână să merg la Cinema Shopping City din Șagului, Timișoara, în ultima perioadă am stat confortabil mai mult prin zona cartierului, dând vina pe vremea urâtă.

Dar, de data asta, am zis că trebuie să trec, mai ales că am văzut trailerul și mi-a plăcut foarte mult. Așa cum spune și titlul, am fost la sneak peek-ul filmului Doctor Strange. Sincer să fiu, cel mai și ce mai mult mi-au plăcut efectele. Mi se pare că sunt bestiale. Iar povestea este și ea interesantă. Se aduce în vedere chakra, alte dimensiuni și cum un om poate controla toate aceste lucruri.

 

Plus că, împreună cu dotările IMAX din cinema sigur vei avea partea de o experiență mai mult decât interesantă. Și dacă mă așteptam ca Warcraft să fie filmul meu preferat din acest an s-ar putea ca situația să nu stea chiar așa. Să nu mai spun că majoritatea filmelor marca Marvel pe care le-am văzut mi-au plăcut și am vrut să le mai văd încă o dată.

„Din distribuţia filmului „Doctor Strange” fac parte Benedict Cumberbatch, Chiwetel Ejiofor, Rachel McAdams, Benedict Wong, Michael Stuhlbarg, Benjamin Bratt şi Scott Adkins, alături de Mads Mikkelsen şi Tilda Swinton. Scott Derrickson este regizorul, iar Kevin Feige este producătorul. Louis D’Esposito, Stephen Broussard, Victoria Alonso, Charles Newirth şi Stan Lee sunt producatorii executive ai filmului. Scenariul a fost scris de Jon Spaihts şi Scott Derrickson & C. Robert Cargill.”


A, și să vă mai spun încă una și să vă las după aceea să căutați cât mai multe informații despre film, dar și să vă fac curioși astfel încât să vreți să vedeți filmul. Acel ceva se va dovedi că, Dr. Stephen Strange, odată înarmat cu puterile noi și magice pe care le dobândește, va decide să lupte împotriva forțelor întunecate. Altfel spus, dupa cum îmi place să spun, un adevărat wizard.

4 noiembrie. Save the date!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu