20 decembrie 2016

A treia cafenea Starbucks în Timișoara

Seara de duminică mi-am petrecut-o alături de prietenă. La o ciocolată caldă și prăjitură. Plus foarte multă voie bună, oameni zâmbăreți. Și toate astea într-o locație nouă - Starbucks din Piața Victoriei, Timișoara.

Înainte de a merge să vedem cum arată noul Starbucks, am mers și la o plimbare prin zonă, numai bine cât să punem mușchii în mișcare. Și să mai înghețăm nițel. Dar cum eu sunt de părere ca tot răul spre bine, ne-am repezit imediat în cafenea imediat cum am simțit că ne-a fost frig. 



Revenind la locație - mi-a plăcut tare mult faptul că este un open space în care regăsești fel și fel de scaune, fotolii și mese în cazul în care vrei să folosești un laptop, spre exemplu. Copacii Coffea Arrabica și boabele de cafea sunt, de asemenea, elemente de menționat că se pliază numai bine cu tema cafenelei.

În plus, am observat că au dat dovadă de faptul că persoana care vine la ei și cumpără de acolo este și cea mai importantă, fiind tratată cât mai bine cu putință. 



„Am avut un an intens centrat pe excelență în relația cu clienții noștri și pe dezvoltarea business-ului AmRest. Fiecare nouă locație deschisă este un moment de bucurie pentru noi și pentru clienții noștri, ei find motorul principal și beneficiarii serviciilor noastre de înaltă calitate”, a declarat Mateusz Sielecki, Director Regional Starbucks România & Bulgaria.

Astfel, după o oră și jumătate, am decis să mergem acasă pentru că a doua zi mai aveam și alte lucruri de făcut, iar trezitul devreme era și el în agenda. 



Pe scurt, s-a mai deschis încă o cafenea Starbucks în Timișoara. O cafenea care ese bucură să fie cea de-a 28-a locație din România, situată într-un cadru minunat, bucurându-se de ambianța de Crăciun din Piața Victoriei. Sigur n-o să vă dezamăgească!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu