18 martie 2015

Unde te cazezi și ce să vezi în Brașov

Că am fost plecat la Brașov anul trecut nu v-am mai scris. Însă, mă gândeam să facem o plimbare în timp și, cu ce am văzut anul trecut, să vă spun ce aș vizita, unde m-aș distra pe cinste și unde m-aș caza. Bineînțeles, în Brașov. Și dacă timpul trece, trecem și noi și uite cum ajungem să fim părinți. Parcă ieri aveam 22 de ani. Am doi băieți - mi-am dorit dintotdeauna să am băiat, iar dacă s-a putut să am doi, atunci și mai bine - și au 8 ani. 

Știm că, de fiecare dată când vrem să mergem într-o vacanță, spunem că avem copiii după noi și nu putem să ne distrăm. Eu sunt de altă părere. Cred că în felul în care îți crești copiii așa îi ai. Dacă îi înveți să fie respectuoși și cuminți atunci când trebuie deja ai scăpat de acea grijă că trebuie să fii atent mereu la ei. 

Plus că mai depinde și de pensiunea unde mergi, dacă are toate condițiile astfel încât să-i atragă pe micuți.Și după ce am muncit atâta timp, zic și eu cu a mea că trebuie să ne luăm o vacanță, să mergem să ne relaxăm câteva zile. 

Sursă foto: calinstan.com


Și unde altundeva dacă nu la Brașov, orașul pe care l-am vizitat amândoi pentru prima dată în prima noastră vară. Când am fost noi prin august era multă lume. Nici nu ne-a mirat. Ceea ce e bine, că ai mereu de învățat, de văzut și vorbit cu diferite persoane.

Vreau o vacanță în Brașov pentru că pot să vizitez și să văd lucruri cu adevărat interesante pe care le găsesc ușor, pentru că seară când ajungem toată familia acolo unde ne-am cazat beneficiem din plin de confort și de serviciile care ne sunt oferite și, mai ales, pentru că a doua zi pot să o iau de la capăt fără să am mari bătăi de cap. 

Așadar, caut locuri unde să mă distrez, locuri unde să am ce să văd și un loc seara liniștitor și confortabil unde să dorm. Și le-am și găsit. Primul lucru pe care îl faci atunci când ajungi aici este să cauți cazare Brasov. Nu mai căuta pentru că m-am uitat și eu și foarte avantajos ieși la Complexul Turistic 3 Stejari. 




Când am fost prima dată în Brașov habar nu aveam, dar după aceea nu îți ia mult să afli că aici este cel mai bine. Așa că, noi ne cazăm la 3 Stejari de fiecare dată când o să mai mergem la Brașov. Îmi place, e ceea ce caut. Și mai e și așezat bine, astfel încât să ai cât mai multe lucruri de văzut.

Și-mi place că au și prețuri accesibile. Că ai locul tău de parcare și să știi că nu încearcă nimeni să-ți spargă mașina. Și, mai ales, pentru că eu sunt un șofer căruia îi cam pare rău de mașină și de bucși, drumul este foarte bun. Mergi cu încredere la pensiune căci nu ai gropi și spațiu de parcări este cât vezi cu ochiul.




Spuneam că este așezat atât de bine încât poți să vezi foarte multe lucruri. Să o luăm pe rând, din ce îmi mai amintesc eu că am văzut și cred că aș mai vedea de fiecare dată când merg. Din dorința evenimentelor perfecte aș începe prima dată să fac o scurtă vizită în Piața Sfatului ca mai apoi să mai fac o scurtă vizită la Muzeul Civilizației Urbane. 

Nu mă grăbesc să ajung prea devreme căci au program de la 10 până la 18:00. Deci, să tot ai timp să vizitezi. Mie mi-a plăcut aici tare mult că îți dau niște săculeți sub forma unor ciorapi de unică folosință pe care trebuie să-i pui în picioare atunci când începi vizita pentru a nu te murdări pe picioare. Vor să păstreze curățenia iar acest lucru e foarte important. 

O să spui că deja ți se face foame, dar eu te contrazic pentru că dacă te-ai cazat la 3 Stejari ai și micul dejun inclus, iar ăsta o să-ți țină de foame o bună bucată de vreme. Așa că, în continuare poți să mergi să vezi Biserica Neagră. Este lângă Muzeul Civilizației Urbane și situată chiar lângă Piața Sfatului, la doi pași chiar. Este o clădire gotică care a fost parțial avariată în incendiul din 1689, și când zidurile ei s-au înegrit a primit numele acesta. Așadar, dacă ajungi în Piața Sfatului împuști chiar trei iepuri dintr-o lovitură. De fapt, patru. Că poți să mergi să iei telecabina și să ajungi la Tâmpa.


Brașovul de pe Tâmpa


Când am fost erau foarte mulți părinți care mergeau cu puștii lor. Nu este scump deloc și va fi o experiență plăcută să vezi Brașovul de sus. Băieții mei vor spune unde, așa se vedea și în videoclipul ăla”. Da, așa este, au dreptate, pentru că s-au filmat și să se mai filmeze și de acum încolo multe videoclipuri în Brașov. Pentru că este frumos.

Dacă până acum ai fost pus pe vizite, să vezi lucrurile reprezentative, înainte de a trece la distracție trebuie să știi că eu mai am câteva locuri pe care vreau să le vizitez cu soldățeii mei: Canionul 7 scări, Peștera de gheață, Bunloc, Castelul Bran, Biserica fortificată, Grădina Zoologică și nu în ultimul rând, Dino Park din Râșnov. Era să uit. Cetățuia din Brașov. Mergi și acolo. Este o cetate foarte interesantă care mi-a plăcut tare mult.

Aceste locuri fiind amintite, spun că în această vacanta Brasov este momentul să te relaxezi și să profiți puțin cu puștii și nevasta ta, așa cum fac eu, la Paradisul acvatic. La fel de drag îmi este acest loc precum 3 Stejari. Doar două locuri reușeșc să-i calmeze pe cei mici. Și astea două sunt cele pe care tocmai le-am spus în rândul de mai sus. 

Paradisul Acvatic că stau toată ziua în apă - că doar le place să se bălăcească, la fel ca ta-so - și 3 Stejari pentru că atunci când ajung la complex au cele mai bune condiții să doarmă liniștiți. Și nu mai este niciun secret că pentru un părinte prioritar este ca băieții, în cazul meu, să poată să doarmă bine, să nu fie deranjați de vreun zgomot în cazul în care sunt sensibili. Și asta pentru că dacă cei mici se odihnesc și sunt liniștiți, așa voi fi și eu.


Un moment de relaxare la Paradisul Acvatic

Cu cei mici nu am mai fost până acum, dar suntem foarte optimiști pentru că sunt atâtea locuri pentru cei mici la Paradisul Acvatic și apa de acolo este pe diferite nivele astfel încât în funcție de înălțimea băieților, pot să stea în apa care trebuie și mai mult decât atât, îi pot învăța să înoate fără să aibă acea teamă că este apa prea mare sub ei. De asemenea, au tot felul de tuburi unde pot să se dea și apă caldă pentru a scoate răceala din ei. 




Iar după o zi ca asta, cu vizite în Piața Sfatului, la Tâmpa și la Paradisul Acvatic, toți patru visăm să ajungem la 3 Stejari, să ne facem un duș într-o baie care arată bine și apoi să ne punem în patul confortabil. Și dacă ne este foame, nu este nici măcar vreo problemă, pentru că găsim la ei ce să mâncăm, în funcție de poftele fiecăruia.

Pensiunea are 55 de locuri de cazare, adică 15 camere duble, 5 camere triple și 3 apartamente. Așa că, este loc pentru toată lumea. Spre deosebire de alte locuri, aici fiecare cameră are baia ei proprie, un mare plus pentru mine și nevasta mea, dar și pentru copii. Și este una dintre cele mai mișto băi pe care le-am văzut.




Și pentru că știm că se vor uita la desene, avem un LCD în fiecare cameră, un telefon pentru a suna-o pe bunica și bunicul să îi salutăm, dar fără îndoială vor vrea să intre și ei pe Skype ca să îi vedem. Că poate ne-a venit dorul de ei. Spun Skype pentru că avem și internet la 3 Stejari. 




Iar când spui internet, dacă nu găsești nimic la televizor, îi poți lua un film și să adormi la el. Așa cum îmi place mie, de altfel. Seara vă mai recomand să ieșiți câteva minute pe balcon pentru a vedea cât de frumos este așezată pensiunea și cât de frumos este Brașovul noaptea. 





Dacă cei mici nu au astâmpăr și sunt în continuare agitați și cu chef de joacă, stau liniștit căci la pensiune au și un teren de sport, dar și un loc de joacă pentru copii, după cum ați văzut în pozele de mai sus. Mai au și biliard, dar la 8 ani sigur nu știu să joace. Dar știu eu și voi face o rundă cu a mea. Și poate vă întrebați de ce sunt atât de liniștit. 

Păi atunci când personalul de la pensiune este unul experimentat și este la dispoziția mea non - stop, cum să-mi mai fac griji? Așa arată vacanța noastră ideală, cu o cazare la 3 Stejari și restul vin de la sine. 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

9 comentarii:

  1. Familist convins :) Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare cand te mai duci in Brasov sa faci mai multe poze!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data viitoare o să fiu la 3 Stejari.
      O să pun și poze, bineînțeles.
      Să vedem dacă talentul meu fotografic o să mă ajute.

      Ștergere
  3. Un loc tare frumos, si pe langa faptul ca e liniste, in zona ai ce vedea.Mi-ar placea sa ajung si eu acolo, poate la vara cine stie, oricum multumesc pt informatii, chiar nu stiam de acest loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aşa este.
      Cum spuneam mai sus, o să ajung în aprilie şi revin pe blog cu nişte poze şi idei.
      Da, vara este super pentru vizite!

      Ștergere
  4. Felicitari pentru articol, mai ales pentru aceste imagini frumoase. Nu stiam ca Brasovul se vede asa de frumos de sus. Mereu mi-am facut planuri sa merg prin alte tari sa vizitez orasele frumoase, pana acum, anul acesta in lista mea se regaseste si Brasovul, neaparat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Dana!
      Du-te vara, o să-ți placă foarte mult, sunt convins.

      Ștergere
  5. fantastic.Felicit echipa care a scris acest articol!

    RăspundețiȘtergere