4 martie 2013

Belatriz şi bijuteriile


Salutări bloggeri!

Astăzi m-am decis să mă înscriu şi la campania celor de la Belatriz.

Este vorba despre bijuterii pentru toate gusturile şi buzunarele.

Poate vă întrebaţi cine sunt cei de la Belatriz.
Sunt un magazin online, de bijuterii şi ceasuri .
Îmi dau impresia că sunt serioşi încă de pe prima pagina a site-ului când observ faptul că este un site cu multe detalii, foarte atent făcut.

Mărturisesc că au preţuri foarte bune pentru o gamă variată de bijuterii de argint şi nu numai.
Puteţi să intraţi pe site-ul lor şi să vă achiziţionaţi ce vă pofteşte inima, însă eu decid să mă rezum la un lanţcolier pe care l-aş face cadou persoanei iubite de 8 Martie.

Este un lanţ colier, cu o lungime de 45 cm, lăţimea de 0,3 cm decorat cu bile din argint, de 6 grame, din Italia.


Observ că preţul este de 105lei, iar la comandă de peste 100lei, livrarea este gratuită. SUPER!

Cred că acest lanţ colier este exact pe gustul persoanei căreia vreau să-i fac cadou şi mai mult decât atât, poate să-l poarte la orice eveniment, fie majorat, nuntă, botez.

Deci, este un accesoriu care ar putea să o scoată în evidenţă dacă l-ar avea şi sunt sigur că i-ar face plăcere să-l aibe.

În plus, în acest fel nu rişti să comanzi ceva ce nu-ţi place, nu rişti să arunci nişte bani pe fereastră, mai ales acum de 8 Martie, când trebuie să cheltuieşti pe ceva care să placă.

După a doua aruncătură a ochiului pot spune că pun preţ şi pe calitatea produselor, îmi sar în ochi produse cu anumite materiale de care nu am auzit.

După părerea mea, produsele sunt la îndemâna oricui şi diversitatea foarte mare reiese din simpla vizită pe pagina lor, doar o scurtă privire şi o să vă convingeţi!

Intraţi, aruncaţi o privire şi puneţi ceva în coşul vostru, căci sigur nu regretaţi alegerea făcută!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu