30 aprilie 2013

Pizza olteneasca, Pizza di Napoli



Acum ca am mancat pizza de la Di Napoli, hai sa-mi dau si cu parerea.

Totul incepe cu un apel al celor de la Pizza Di Napoli, un numar de Cosmote.

Mai intai ma uit pe site sa fiu sigur ca nu gresesc numele Quatro Stagioni, dupa care o voce calda incepe sa ma faca sa ma simt important: “Buna ziua, in legatura cu pizza dumneavoastra, va rog sa ne spuneti si noua daca este ok sa o trimitem la aceasta ora sau mai tarziu. Si nu in ultimul rand, sa ne spuneti si noua adresa dumneavoastra pentru a sti unde o livram”.

Mi-a facut ziua mai buna!

Aceasta comanda de pizza, pare sa fie si cea mai amabila, parca facuta sa-si castige clientii, domne!

In aceste conditii, in care sa comanzi o pizza si sa o si primesti in Craiova, sa ma mut de aici ar fi imposibil.

Bre, oamenii astia chiar stiu sa-si faca treaba, pe romaneste vorbind.

Sa nu mai vorbesc de faptul ca le-am zis la 21:30, pai la 21:30 a sosit si pizza mea.

Precizie elvetiana as putea spune si gustul Quatro Stagioni mi-a facut seara placuta si cu siguranta, ei au castigat un client pentru viitor.

O pizza calda, subtirica, dar tonul impreuna cu celelalte ingrediente si ketchup-ul dulce sunt combinatia perfecta pentru a manca o pizza in timp ce mai arunci un ochi si la film.

Dar nu filmul este in atentie si la scurt timp, am intrat pe site-ul lor sa vad daca preturile au ramas la fel, daca au mai schimbat cate ceva. Nada de nada! Ca inainte!

Pentru o pizza buna va sfatuiesc sa alegeti Pizza Di Napoli pentru ca am vazut ca oamenii-si iau munca in serios, in comparatie cu alte pizzerii si nu ezitati sa intrati pe site-ul lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu