10 mai 2014

Un fursec cu răvaș de la Sorpresino

Pentru început să vă introduc în lumea furcesurilor cu răvaș.


Fursecurile cu ravas au o istorie incerta si o origine neasteptata. Ele nu sunt chinezesti cum ati putea crede, ci americane. Inventarea fursecului cu ravas este revendicata de mai multe personaje. 
Unul dintre ele este David Jung, un imigrant chinez, care traia in Los Angeles si despre care se spune ca a inventat fursecul cu ravas in 1918. Ingrijorat de soarta saracilor care dadeau tarcoale magazinului sau, acesta le oferea fursecuri care aveau si un biletel cu un mesaj din Biblie, scris pentru Jung de un preot prezbitarian.
Cam asta scrie pe Sorpresino. Și scrie foarte bine, zic eu. De altfel, am fost și eu curios să văd ce sunt alea fursecuri cu răvaș, ce gust au și, dacă-mi plac. Eu sunt o persoană care manancă aproape orice este dulce. Nu cred ca asta ar fi fost o problemă. Nu pierd vremea și, una - două vorbesc cu o colegă, Anda, care face niște papioane hand-made geniale. Dar despre Anda vă povestesc în următorul meu articol. Până atunci Anda vorbește cu Mihaela, care face excepționalele fursecuri ca să cumpăr și eu, că trebuia să văd cât de bune sunt. 
După ce i-am spus ce mesaje să-mi pună în interiorul fursecului (și-i mulțumesc pentru răbdarea pe care a avut-o, că a durat mai mult să caute mesajele decât să se facă fursecurile care erau la cuptor) am stabilit când să ne vedem ca să mi le dea.
Nu pot să vă spun cât de entuziasmat eram. Nu mai mâncasem până atunci. Nici nu știam cum sunt fursecurile cu răvaș sau dacă le mănânci cu ceva special, habar nu aveam. Băi, la un moment dat, după ce le-am luat, pe drum spre casă, când mă uitam la ele îmi lăsa gura apă. Nu le-am deschis până acasă, pentru că am vrut să văd totuși cum sunt acasă. Zis și făcut. 
Cam așa a arătat după ce am văzut și mesajul
Și ce să vezi, domnule? Mi-au plăcut la ne-bu-ni-e! Poate din cauză că Mihaela chiar știe să le facă așa cum trebuie. Pe această cale o salut și-i mulțumesc pentru că am mâncat din cele mai bune fursecuri cu răvaș. Am promis că recomand și prietenilor și așa fac. 
În plus, voi dacă vreți să cumpărați, să mâncați și voi, nu ezitați să intrați pe http://sorpresino.wordpress.com/ sau pe https://www.facebook.com/Sorpresino. Și stabiliți câte fursecuri vreți! Sunt sigur că nu o să regretați. Doar e o olteancă care știe ce face.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu