7 decembrie 2014

Ce-am făcut când n-am mai scris

Aseară am postat o melodie. M-am gândit că este bine să vă mai relaxați puțin seara. Așa că, în fiecare weekend, o să postez câte o melodie pe zi care, zic eu, o să vă liniștească puțin. Dacă pe mine mă relaxează, sper că așa va fi și pentru voi.

În altă ordine de idei în weekend ascultăm și muzică. Până să ascultăm muzică, merg la al treilea blogmeet din Craiova. Nu am avut timp să scriu despre blogmeeturi, dar cu siguranță voi încerca să vă zic cum a fost și la această ultimă întâlnire, cât și la primele două la care am fost.




Așadar, deseară mă găsiți la Q Club. Cu mulți alți bloggeri și cu cadouri pentru fiecare. Mai multe nu vă zic decât mâine când o să scriu cum a fost. Mai jucăm și bowling, apropo. Să vedem dacă reușesc să dau și de data asta un strike. Și din noroc, strike să fie.


Chiar dacă vreme de o săptămână și ceva n-am mai scris, stați liniștiți că vine și articolul despre Timișoara că doar am fost de Sfântul Andrei acolo trei zile. Și a fost tare mișto. Și mai vine și un articol despre femeia care doarme în stația de autobuz. Am văzut că vă place tare mult să citiți ce-mi văd ochii și ce aud urechile.

Cam asta am făcut când n-am mai scris. Mai multe aflați și voi în materiile ce vin, că doar vă spuneam că scriu despre oameni și despre poveștile lor. Bune sau rele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu