28 ianuarie 2015

Cum se descurcă Emagul la „Revoluția Prețurilor”

Scriam ieri că am făcut comandă de o tabletă de pe Emag. Revoluția reducerilor la produse este și astăzi. Și mâine, 29 ianuarie. Am cumpărat un Allview pentru vară-mea care era la ofertă. Are și acum o reducere de 28%, adică o cumperi cu 199 de lei. O vezi aici dacă ești curios. E numai bună de folosit pentru cineva care vrea doar să se joace pe ea.

Comanda am dat-o ieri, 27 ianuarie. Mi-au spus că o s-o primesc astăzi, între 9 și 17. M-am mirat puțin, pentru că sunt, totuși, reduceri și m-am gândit că lumea o să cumpere. Nu contează ce, dar comenzi o să tot fie. Și dacă sunt comenzi, mă gândeam că nu o să aibă cum să se țină de toate comenzile pe care le au.




Ca să vedeți cât de frământat am fost dacă o să primesc astăzi comanda, puteți să băgați de seamă pe Twitter, că tot postam cum mai stă treaba cu al meu colet. Mă și gândeam că să vezi că nu pot să facă față, că să vezi ce articol le trag pe blog, că nu știu ce. Da' de unde! Că a ajuns coletul pe la 16. M-a sunat curierul dacă sunt acasă.

„Mihnea, ești acasă?”, zice tipul de la Fan Curier. Normal că eram. Urcă și-mi dă pachetul. Dau cu semnătura și înainte să plece spune râzând „tată, toată ziua ești acasă, de fiecare dată când îți aduc coletele te găsesc”. Îi spun că acum mă găsește că sunt în sesiune în ultimul an de facultate și doar nu o să mă înec ca țiganul la mal.

Uite-o, asta-i tableta


Așa că, după ce am primit tableta, mă gândesc la două variante: ori oamenii sunt meseriași, ori nu au atât de multe comenzi și pot să facă față cererii. În orice caz, dacă vreți să vă luați ceva, aveți aici oferta lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu