6 februarie 2015

Primii bani de pe Profitshare

Cam trei luni de zile. Atât mi-a luat ca să fiu suficient de nervos încât să mă apuc să citesc să văd care-i treaba cu Profitshare. Nu că mi-a luat mult să citesc cine-s ei și ce fac, ci mi-a luat atât pentru că, nu prea am avut suficient timp cât să fac zece lucruri într-o zi. Ba cu sesiunea, ba cu una, ba cu alta. Ce-i drept, nici nu a fost o prioritate. 

Totul a început atunci când intram pe Facebook și îmi apăreau la noutăți acolo, știți voi, diferite postări ale bloggerilor pe care îi am la prieteni. „Reduceri mari la EMAG”, a scris unul, altul „Vezi aici oferta celor de la Emag”. Deși știam că Emagul are reduceri în perioada respectivă, tot am dat click și mereu vedeam că mai întâi mă duce către un link către Profitshare și apoi către Emag. După aceea am înțeles eu care-i șmechereala cu Profitshare, cu comanda făcută de cineva de la Emag care a intrat după site-ul tău sau a dat cel puțin click.


Sursă foto: blog.profitshare.ro


Intrat-am pe site-ul lor și făcut-am cont că doar voiam și eu să mă apuc să fac bani, ca băieții. După ce mi-au aprobat blogul, am zis să încerc să pun prima reclamă. Un banner de la Emag. Că doar așa era la modă. 

PRIMII LEI DE PE PROFITSHARE


Prima zi, nimic. 0 lei. A doua, la fel. Mi-am zis că poate așa e la început. După, a venit „Revoluția Prețurilor” a celor de la Emag, cu reduceri la electrocasnice, telefoane, tablete, laptopturi și ce mai aveau. Am zis că atunci sigur dau lovitura. După două zile în care am mai scris și două articole nu mai înțelegeam nimic. Făcusem, în cele două zile, cei mai mulți vizitatori unici de când mi-am făcut blogul. Și generasem 86 de click-uri. Era beznă totală la mine în cap. 




Până ieri. Când am primit un mail de la Profitshare în care îmi spun că ieri, pe 5 februarie, la 22, am reușit să generez o vânzare iar partea mea este de 2 lei și un pic. Da, 2 lei. Ai citit bine. Ăsta-i primul meu câștig de pe Profitshare. 

Scriu articolul ăsta nu pentru a vă arăta că am câștigat eu 2 lei pe Profitshare. Nu. Scriu ca să vă spun că lucrurile nu sunt chiar așa de simple atunci când vine vorba de făcut bani. Și trebuie să ai răbdare dacă vrei, într-adevăr, să ajungi la o sumă frumușică. Multă răbdare.

2 comentarii:

  1. Voiam sa fac si eu o publicatie despre castigurile din Profitshare, dar ma bucur ca ai facut-o tu. In alta ordine de idei, articolul tau merge in tandem cu franciza dilemei alternative, postate de mine: http://tehnocratus.blogspot.ro/2015/02/franciza-dilemei-alternative.html si totodata tin sa mentionez ca toata aceasta gama de "faci bani online", in proportie de 90% sunt doar niste tepe. Intr-o oarecare masura, daca chiar ai content de calitate te poti limita doar la Google AdSense.

    RăspundețiȘtergere