1 martie 2015

SuperBlog, din nou

Vă spuneam în articolul ăsta ce am câștigat când am participat la SuperBlog, ediția din iarnă. Și vă mai spuneam că mi-a plăcut competiția. Și, mai ales, oamenii. Sunt o persoană căreia îi place să vorbească cu oamenii. Să schimbe o vorbă chiar și atunci când sunt în stația de autobuz și trebuie să vină în secunda doi mijlocul de transport. Și mai sunt o persoană care, de obicei, scrie despre poveștile oamenilor. Cât de greu au dus-o sau ce lucruri mișto au mai făcut.

În iarna am cunoscut mulți bloggeri și, în primul rând, oameni care s-au înscris în competiție pentru a cunoaște alți olteni, brașoveni, bucureșteni sau chiar ardeleni. Iar dacă nu intri în categoriile pe care le-am enumerat nu te supăra căci scriu articolul ăsta pe repede - înainte, nu de alta, dar a început deja și prima probă din concurs și eu nici măcar nu am citit ce vrea sponsorul.



După cum vă spuneam încă din titlu, m-am înscris, din nou, în competiția SuperBlog. Este ediția de primăvară și chiar dacă eu tot am spus că am participat la SuperBlog din noiembrie - decembrie, tot mă simt că aș fi nou printre bloggeri.

Vă mai spun încă un lucru: chiar dacă nu am mai scris în ultima vreme, mă preocupă din ce în ce mai mult să trec pe domeniu propriu și pentru asta trebuie să fac niște săpături că nu este chiar așa ușor (sau dacă știi tu că este ușor, dă-mi un semn) că de oameni care doar dau din gură ne-am cam săturat. Așa că, rămânem conectați să vedem la ce probe scriu, să văd dacă vă plac.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu