16 aprilie 2015

Cum a fost cu Hyperion

Știu că nu v-am mai scris pe blog despre mica mea drumeție către SuperBlog, însă m-am gândit că ar fi bine să știți cât de mișto este să mergi cu Hyperionul. Da, da, trenul ăla cu care pe timpul iernii mergi din Craiova până la București și după aceea la Brașov. Și acum, dacă vă întrebați ce am căutat iar pe la Brașov, vă spun cu mare drag că am fost la Gala Spring SuperBlog 2015.

Și am avut avantajul ca acest tren să plece chiar din Craiova, așa că, fiind oltean get-beget, chiar era păcat să nu merg cu un asemenea tren. Pentru mine nu a fost nicio surpriză să merg cu acest tren, pentru că eu mereu când mai merg pe la conferințe la București mereu plec cu trenul ăsta.

Așa că, fără să mai lungesc vorba, plecarăm de dimineață spre Brașov și am corupt și alți bloggeri ca la București să meargă cu Hyperionul. Și sincer să fiu nici nu știu cum a trecut drumul așa de repede. Bine, eu venisem înarmat și cu al meu smartphone SONY cu care vorbeam cu prietena mea, dar de la 8 încolo. Și până atunci, vorbește despre bloguri, despre ce prize mișto are Hyperionul. Să nu mai vorbesc de Wi-Fi-ul pe care îl găsești în fiecare vagon.

Sursă foto: danielbotea.blogspot.ro
Plus că, odată ajunși la București a început să se umple trenul. Și din câte am văzut, nu prea mai era un loc liber. Să vă mai spun ce mi-a mai plăcut: faptul că dacă voiai să te duci la toaletă ca toată lumea, pe CFR nu ai un led și un omuleț roșu care să îți arate că este ocupat la baie. Sau un omuleț verde care să îți dea de înțeles că este liber. Să nu mai spun că de fiecare dată când am venit la toaletă mi-a plăcut să mă uit în oglinda aia mișto să-mi fac freza.

Altă chestie foarte interesantă: nu trebuie să te mai uiți tu pe geam să vezi pe unde ești. Există un led pe care este scrisă stația unde ești și înainte să ajungă trenul în fiecare stație este o voce care îți aduce aminte, asta în cazul în care n-ai chef să te uiți nici măcar la ledul acela.

Sursă foto: opisicaneagra.ro

Și cel mai mult mi-a plăcut faptul că nașii sunt super de treabă. Băi, nu am văzut în niciun tren nași care să-ți zâmbească în timp îți dau bilet. Și care mai sunt și respectuoși. Păcat că am uitat cum o cheamă pe femeia care mi-a lăsat impresia că și cei care sunt pe tren pot să fie oameni civilizați chiar dacă străbat sute de kilometri zilnic. 

Dar o să revin data viitoare când mai merg cu Hyperionul cu un articol în care vă spun mai multe și despre tren și despre tanti care m-a impresionat. Și, vedeți că, trenul ăsta nu are întârziere. Iar dacă ești student ai reducere 50%. Adică faci Craiova - București - Brașov și retur cu doar 50 de lei. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu