31 mai 2015

Cum explic pauza de pe blog

Că n-am mai scris în ultimul timp vedeți și voi. Însă, m-a întrebat o prietena foarte bună care mai citește ce postez de ce nu mai spun nimic pe online de ceva vreme. Și dacă am găsit să fac altceva. Și, și multe chestii și întrebări.

Dar ca să lămuresc situația, zic să vin cu niște propoziții mai jos. În primul rând, am licența anul astă, deci îmi mănâncă din timp, mai ales că am spus de la începutul anului că eu o s-o termin în aprilie și m-am implicat prin alte proiecte și am tot amânat. Acum, însă, nu mai e nimic de amânat. 

Gata, licența este prioritară. După ce termin cu licența voi începe să scriu. La fel cum spus și aici, pe un domeniu și hosting nou. Să spunem că trei ani de zile de văzut cum stă treaba cu blogul au fost suficienți ca să știu ce vreau să fac mai departe cu el.


Sursă foto: clubuldeparenting.ro


Plus, plus că, am intrat și într-o treabă foarte mișto. O să vă spun și despre asta la momentul respectiv. Dacă se câștigă bani? Da. Câți? Câți vrei tu. Dacă lucrezi puțin, câștigi puțin, dacă faci cu drag și petreci mai mult timp alături de prieteni și familie, și mai mulți. 

Ai citit bine. Cam în business-ul ăsta am intrat. Sigur că, dacă nu ai răbdare până când voi posta pe blog și vrei să vezi despre ce vorbesc, mă poți contacta și-ți explic mai multe.

Așadar, după licență, pe la mijlocul lui iulie, ne apucăm de treabă serios. Blog, business cu prietenii și familia, plus foarte multe locuri de vizitat și de scris despre ele. Hai că merită așteptarea.

2 comentarii: