16 august 2015

Deconectare și jocuri online în weekend

Nu mai este niciun secret că, de fiecare dată când vorbim despre jocuri ne ducem cu gândul la copilărie, ne aducem aminte de momentele când vrem să ne jucăm și nu mai avem timp. Sau poate avem altceva de făcut pentru că deja am crescut, ni s-au schimbat priopritățile și iată-ne. O pauză. Asta ne trebuie cu siguranță. 

Iar pentru a avea o pauză m-am gândit să fac cumva astfel încât să mă deconectez de la tot și în weekend să intru pe internet, dacă tot trăim în era internetului și să caut fie joc trenuri online, fie niște jocuri cu matematica clasa 2. Nu de alta, dar v-am spus ca nu mă pricepeam la matematică atunci când eram mic. Și o recapitulare e numai bună. Iar un joc cu tren pe mediul online este mereu binevenit. 



Și dacă văd eu că după o oră tot continui să mă joc mă gândisem să vă scriu articolul ca să intrați să vedeți cât de tari sunt. Iar platforma asta pe care am gasit-o îmi cam place așa, stilul ăla al copilăriei, înțelegi voi. Și dacă mi-ar spune cineva că sunt o groază de copii pe site, nu m-aș mira. Pentru că ai tot felul de jocuri, de la cele cu trenuri până la jocuri cu mașini și chiar de matematică. 

Iar astea cu matematica sunt interesante pentru că îți pui mintea la contribuție, așa cum zic ai bătrâni. Mai faci un calcul, mai bei un pahar de suc și imediat găsești răspunsul. Sigur, poate că nu ești fanul acestor jocuri, însă ai foarte multe categorii din care îți poți alege, poți selecta și mai apoi juca. 

Cât vrei, că nu este cu plată. Și cam atât vă spun astăzi că vreau să mă mai joc și eu puțin, măcar acum cât mai am ceva timp liber. Ne auzim pe platformă, cu noi scoruri de bătut și o mulțime de jocuri. La alegere, toate. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu