4 ianuarie 2016

Un an greu

Sursă foto: unsplash.com

A fost un an greu. Pentru mine a fost unul greu și m-a stors de energie. Încerc să fiu cât pot de scurt că sunt obosit și vreau să adorm devreme. Simt că am muncit cât pentru doi ani. Dar, deși eu merg pe principiul mai bine să lucrez acum că la bătrânețe oricum o să am timp să dorm, cred că anul ăsta am exagerat. Nu prea am avut vacanțe, nu prea am avut mai deloc zile libere. Cu excepția 21 decembrie 2015 - 4 ianuarie 2016 și asta noroc cu fetele de la agenție. Sigur, și remunerația a fost pe măsură.

În primul rând, în 2015 am muncit o groază la licența de pe Jurnalism. Am avut examene de dat, interviuri de luat, înscriere la master și mutare la Timișoara. Din septembrie m-am mutat la Timișoara, m-am mai liniștit puțin, am intrat la master, am început munca la PRbeta (am ținut mult să lucrez cu Oltea, iar, între timp, am ajuns să le cunosc și pe celelalte fete care sunt suuper) și, da, mi-am găsit destul de greu chirie - asta pentru că nu am vrut să stau în orice cutie de chibrituri.

Vacanța de vară pentru mine a reprezentat muncă, întâlniri prin Craiova cu diverse persoane și drumuri la București pentru alte oportunități. Deci nici atunci n-am tăiat frunze la câini. Doar că de blog n-am avut grijă deloc. Dar deloc. Și urăsc acum asta căci, la un moment dat, ajunsesem să scriu zilnic, dar se pare că între timp nu a mai fost prioritatea zero. Și mi-am luat și domeniu pe .ro să migrez - aici mi-au mai rămas doar câțiva pași, dar e altă mâncare de pește și nu vă zic acum mai multe.

În fine, 2016 trebuie să fie un an și mai bun. Trebuie și sper. Tot așa, cu multă muncă, dar plăcută. Și cu multe articole pe blog căci altfel nici nu se mai poate. Și sper să vă placă ce veți citi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu