31 mai 2016

Gând la gând cu bucurie

Vineri am început ziua cu lucrul la birou, de la 8:30. Toate bune și frumoase. Spor din plin, cât cuprinde. O vineri cu mult soare. Cu mult rânjet. După ce iau pauza de masă, îmi spune o colegă că urmează să primesc un colet.

Zic bine. Nu știu ce este, însă mă așteptam să primesc unul. Dar unul pe luni și nicidecum atunci. Iar eu cum sunt genul de persoană căreia nu-i prea place ca atunci când află de o chestie să nu știe ce se întâmplă sau ce este cu ea. Gata, nu vă mai țin, a ajuns și coletul.


Poza de la birou


Și am primit. De la LIDL. Ce este mai jos. Noile Stikeez de la Euro 2016. Și pentru că am văzut că funcționează modalitatea asta, vă trimit aici să aflați mai multe detalii despre ce sunt acești „jucători”, cum îi poți avea și tu, plus că, dacă vei cumpără de la LIDL în valoare de minim 50 de lei primește un „jucător” cu care să îți faci echipa.




Ei bine, cu echipa făcută, cu terenul gata, cred că e timpul să-ți găsești cât mai repede și un adversar pe măsură. Nu de alta, dar vin meciurile din campionat și e bine să ai echipa alături de tine la meciurile adevărate. 

Iar pe seară, dacă tot am ajuns numai bine acasă, am dat o fugă și la LIDL. Că doar v-am spus, de fiecare dată când am avut ocazia, cât de înfocat sunt cu acest magazin. Na, doar îl știu din Franța și Germania cu ceva ani înainte să se deschidă la noi. 



Ceva promoție, #mâncareBUNĂ



Berea și servețele de bucătărie, de nelipsit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu