2 ianuarie 2013

Concurs bei, concurs!

Huh, trag aer în piept ca să nu-mi iau inima-n dinţi şi mă hotărăsc să particip la al doilea concurs de pe http://www.blogawards.ro.

Îndemn toţi bloggerii să participe la campaniile BlogAwards.ro, sunt foarte interesante! De această dată, în joc sunt puse : O TABLETĂ ALLVIEW SPEED CITY, 3 STICK-URI DE 8GB ŞI BANNERE!

Nu ştiu la care vreţi să vă bagaţi voi, dar eu mă bag la câştigarea unei tablete Allview Speed City bineînţeles de la Allview .



Nu durează mai mult de un minut ca să citeşti regulile şi să înţelegi că şi tu poţi avea şanse de câştig cum am şi eu http://www.blogawards.ro sau Blogatu.ro



Până dai tu un click îţi spun că regulile concursului sună cam aşa:

La sfârşitul articolului de pe blogul tău spui că ai aflat de acest concurs de pe blogul meu

Exemplu:
Am aflat despre această campanie BlogAwards din articolul de pe mihnealexandru.blogspot.ro/.

“Am aflat despre această campanie BlogAwards din acest articol de pe Blogatu.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu