2 ianuarie 2013

În trend cu L.A, în trend cu BrandGSM şi ODOYO

De sărbători se mai întâmplă şi lucruri neplăcute. Am fost posesorul unei tablete destul de bunicică, dar mi-a dat o palmă aşa ca de sărbători, s-a stricat ambiţioasa!

Acum folosesc o tabletă mai veche, dar pe 6 ianuarie când schimb prefixul sper să primesc o sponsorizare, ca să mă pregătesc de o nouă tabletă.

Dar aici intervine un factor : huse tablete. Ei bine, o tabletă fără husă este ca o femeie fără îmbrăcăminte şi cum vrem să ieşim cu o femeie la plimbare îmbrăcată, o să am nevoie şi eu de o husă.

Intru şi caut pe google ca tot omul şi la câteva click-uri distanţă găsesc BrandGSM  la titlul huse tablete şi folii protecţie ecran pentru tabletă. Sunt plăcut impresionat de ceea ce văd: o gamă variată, gândită pentru oamenii simpli, pentru gagetari şi pentru cei foarte greu de satisfăcut. Chiar fac o treabă bună!


Spun asta pentru că încep să petrec mai mult timp şi observ că şi cei de la ODOYO, INCIPIO şi Swiss Charger îşi fac făcută prezenţa prin produsele lor.

Decid să rămân la ODOYO (brand american din Los Angeles din 2003. Produsele de bază sunt protecţiile fashion. Este pionierul dispozitivelor Apple şi este apreciat de consumatorii din întreaga lume. Sunt parteneri Apple Store în multe ţări din Europa, Asia şi America)  pentru că am nevoie de o husă (protecţie spate) ODOYO şi observ husa aceasta 




                                              şi chiar folia de protecţie de care am nevoie


SUPER!  PREŢ BUN, CALITATE ŞI MAI BUNĂ!


Găsesc şi husă pentru noul Iphone 5, simplă, dar cu bun gust!

http://www.brandgsm.ro/poze_produse/0/2/2707/mari/0.jpg

Dar fiecare cu gusturile lui, aşa că vă trimit aici pentru a vă alege fiecare ce vreţi. http://www.brandgsm.ro/odoyo


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu