17 noiembrie 2013

9-le RATC, o dată la 30 de minute

Ce părere ai că autobuzul 9 de la RAT circulă o dată la 30 de minute în timp ce E1 circulă din 10 în 10 minute?

Pentru mine este numai bine. Să-ți spun și de ce este ok. Eu îl iau pe cel de și 20 și ajung numai bine la facultate. Nu am întârziat până acum.”, spune Alexandru Albăstrin, student la Facultatea de Automatică.
   
Sunt de părere că ar trebui ca fiecare autobuz să circule din 15 în 15 minute. Chiar dacă un autobuz are o distanță mai mare de parcurs ar trebui să se găsească o modalitate prin care să existe aceeași pauză, chiar dacă asta înseamnă să bage mai multe autobuze.”, răspunde Monica, studentă la Facultatea de Agronomie.


                 
Eu sunt de acord cu acest lucru. Cred că 9 circulă pe un traseu care nu este foarte circulat, iar E1 circulă pe bulevardele principale unde este circulație foarte mare. De asta cred că se circulă în acest ritm.”, mărturisește Adrian Ianculescu care lucrează la Ford Craiova.
                                                               
Pai nu prea circul cu 9-le, dar când am circulat am avut grijă să ajung în stație când venea. Dacă ar trebui să merg la școală cu 9-le nu prea ar fi bine. Și cu E1 e super ok pentru că ajunge peste tot și vine repede.”,  răspunde serios Selena, elevă la Colegiul Național Nicolae Titulescu”.
                                                                      
Ar trebui să pună mai multe autobuze pe 9 și mai puține pe E1 și pe 3. Sunt foarte multe pe 3 și sunt foarte goale. Sau să dea drumul cum era odată la 6, că au terminat de lucrat în centru.”, spune mâhnit Cristi Paraschiv, șomer.

 Nu circul cu E1 și nici cu 9, doar cu 3B și mi-aș dori să revină 6. Era cel ce venea cel mai des. Da, așa e, 9 vine foarte greu, dar dacă vrei să pleci spre exemplu, la facultate și să ajungi la timp te integrezi în orarul lui. E1 este cel mai bun și cel mai eficient traseu. Este rapid, sigur și confortabil. Ce-i drept, 9-le are un traseu mai lung, cred și de aceea vine mai greu. Și pe deasupra, nu sunt autobuze suficiente pentru toate traseele.”, afirmă Veronica, studentă la Facultatea de Litere din Craiova.

Sincer, prefer mersul pe jos. Dar având în vedere că E1 nu ajunge la Universitate cred că aș alege 9, dar nu mi-ar conveni să aștept 20 de minute pentru că mi-aș da programul peste cap.”, spune Bianca, elevă Colegiul Național Ștefan Velovan”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu