31 iulie 2014

Cele mai bune imprimante la cele mai bune prețuri

De câte ori nu v-ați făcut o groază de nervi din cauza imprimantei? Și de câte ori v-a venit să o aruncați că nu merge așa cum trebuie? V-ați săturat să cumpărați cartușe și tonere care să țină mai puțin decât vă așteptați?

Ne regăsim foarte mulți în cele trei întrebări de mai sus. Ne-am săturat de produsele de proaste calitate. Ne-am săturat să nu mai putem trage o foaie la imprimantă atunci când avem mare nevoie. Dar nu trebuie să ne agităm, pentru că cei de la Cartuseria au găsit soluția ideală și rezolvă pe toți, dar pe toți nemulțumiții.

CARTUȘERIA - LE REZOLVĂ PE TOATE



De foarte mult timp pe piața imprimantelor, a cartușului, tonerului sau chiar hârtie foto lucrurile au stat foarte prost. Îmi aduc aminte că orice cumpărai nu ținea foarte mult. Entuziasmul că ai cumpărat un lucru de calitate și că în sfârșit te ține și pe tine mai mult dispărea în câteva luni. Am așteptat mult, dar acum putem să cumpărăm lucruri excepționale de la cartuseria.ro. Vrei o imprimantă? Vrei un cartuș, vrei un toner? Vrei orice lucru ce ține de birotică și papetărie? Cartuseria are cele mai bune oferte. Și cele mai bune produse. De calitate, rezistente și gata să nu-ți mai dea bătăi de cap. Cine nu-și dorește să aibă lucruri bune pe care să le țină mult timp? Exact, toată lumea. 



IMPRIMANTELE, CĂUTAREA MARE, PREȚUL MIC


Știm că imprimantele au un rol foarte important, mai ales la birou unde trebuie să tragi la xerox diverse lucruri. Acest lucru nu mai este un secret. Pe site-ul firmei despre care vă vorbeam mai sus puteți să găsiți o gama variată de imprimante. Acum, poate, o să întrebați de unde o să știți pe care să o alegeți. Secretul nu stă în alegerea unui tip de imprimantă. Tot ce trebuie să știți este că, dacă cumperi de pe Cartuseria, obiectele de acolo sunt de cea mai bună calitate. În acest fel, orice consumator, indiferent că ești persoană fizică sau juridică poți să reduci costurile din birou. Poți să faci acest lucru cu ajutorul unui site complet de consumabile. Nici nu-ți trece prin cap ce lucruri poți să găsești pe site-ul lor. 


POVESTEA MEA, POVESTEA TUTUROR


O imprimantă. Așa a început totul acum cinci ani. Nici nu mă gândeam cât de mult o să avansăm tehnologic. Știm că dacă o să se strice imprimanta nu are nimic. Cumperi alta. Problema era că eu tot cumpăram și tot cumpăram. Și nu găseam una care să poată să reziste mai mult de șase luni de zile. Până când, la recomandarea unui prieten bun, am găsit o imprimantă HP de pe cartuseria.ro.

Am cumpărat-o și, spre surprinderea mea și a prietenilor, o am și în ziua de astăzi. Devenisem celebru în cercul meu de prieteni pentru că schimbam imprimantele ca pe 
șosete. Însă, situația s-a schimbat radical, fără schimb de imprimantă, fără bătăi de cap. Acum intru pe site-ul lor și primul lucru la care m-am uitat a fost să văd dacă, într-adevăr, aceștia au prețuri mai mici ca alte firme concurente. Am băgat de seamă că nu doar prețul face diferența dintre ei și ceilalți. Ci și produsele care sunt mai noi. Adică au imprimante care vin ca model nou pe piață. 


Eu am rămas client fidel imprimantelor HP, așa că m-am uitat și mi-a plăcut tare mult imprimanta HP Deskjet Ink Advantage 3525 Wireless cu cartușe reîncărcabile preinstalate. Mi se pare o imprimanta genială, o imprimantă care la prețul de doar 569 de lei îți poate imprima tot ce se poate. În cazul în care nu știți, aceasta are o viteză de 23ppm pe negru și 22ppm când trage color. Exact cum ați văzut, este o imprimantă dotată cu wireless, deci este o imprimantă modernă. Mă gândesc serios să-mi cumpăr una de acest gen atunci când o să mi se strice aceasta care este tot HP și are tot cartușe reîncărcabile preinstalate.

DE ȘTIUT D'ASTEA
Imprimante găsești peste tot, asta este adevărat, însă imprimante de calitate și la un preț excelent nu găsești la oricine. Și mai ales dăcă vrei să cumperi mai multe astfel de produse. Ieși cu mult mai ieftin de la, ați ghicit, Cartuseria.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu