25 septembrie 2014

La ce concursuri scriu

După ce am scris un articol în care vă spuneam că o să particip la Super Blog, mi-a trecut prin minte să vă spun că o să mai scriu la încă un concurs. De fapt, am scris. Mai trebuie doar un articol să termin ce mi-am propus, dar despre asta vă spun mai jos. Așadar, după ce o să primesc, sper eu cât de curând, mail că am fost acceptat, o să aștept să văd ce campanii și ce sponsori își fac apariția pe online. Și, cum nu putea să lipsească, o să-mi arunc ochii și peste regulamentul fiecărui concurs.

Mai sus vă spuneam să aveți răbdare. Puțină, nu multă. Băi, este vorba de campaniile de pe Blog Awards, Toamna Bloggerilor. Nu am mai scris până acum. De fapt, mint. Am scris prin 2013. Îmi amintesc și acum, era un articol pentru Valentine's Day. Despre Online Bijoux. Și-au fost o firmă mișto care a decis să-mi dea și mie locul III pentru un articol despre nu mai țin minte exact, dar cred că scriam despre un anumit ceas. Știu însă că, mi l-am ales pe negru cu albastru, dar nu îl mai aveau în stoc și a trebuit să mi-l aleg pe ce în alb și negru.



Și vă spuneam despre concursurile pe care le organizează Blog Awards. Mama mia! Am scris aproximativ zece articole. Câte un articol pentru fiecare campanie. Și nu am scris la toate concursurile. Nu. Doar la cele care mi s-au părut premiile atractive. De la bani - care trebuie să recunosc au avut prioritate - până la tablete și smartphone-uri sau chiar vouchere în valoare de o sumă respectivă cu care pot să-mi cumpăr ce vreau de pe site-ul lor. 


ULTIMA PROVOCARE


Și mai am să scriu despre o firmă foarte mișto, PhotoFancy, care dă o husă pentru orice telefon de la iPhone, Samsung, HTC sau chiar LG gratis după care trebuie să-i faci un review. Mi s-a părut foarte tare! Câștigi și husa și premiul. Sau dacă nu iei premiul, iei doar husa. Și tot îți convine.

Și, fără să mai lungesc vorba, am vrut să vă spun că o să mă găsiți momentan la aceste două concursuri: Super Blog și Blog Awards. Dacă vă ține mușchiul eu zic să vă băgați și voi, nu de alta, dar putem să vedem câte premii iau și câte tu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu