24 septembrie 2014

Particip la SuperBlog

Anul ăsta m-am pus rău de tot să scriu pe blog. Chiar dacă timpul este scurt și am foarte multe lucruri de făcut, timp pentru blog îmi fac. Spun că, dacă vrei să faci ceva, păi atunci chiar îl faci. Și dacă tot mă apuc să scriu pe blog nu mi-ar prinde rău deloc să mă înscriu pe la un concurs sau altul.

Spre exemplu, m-am înscris la SuperBlog. Este un concurs la care nu am mai participat până acum. Sunt curios cum o să meargă toată treaba cu organizarea. Cât de serioși sunt și ce premii oferă. Și, mai ales, ce sponsori vor fi.


NIMIC DE PIERDUT


În general, majoritatea oamenilor spun că dacă nu câștigă premii - bani sau vouchere - nu mai participă. Eu m-am gândit altfel. Particip. Citesc regulile/ cerințele fiecărei campanii. Bat în tastatură. Șterg. Scriu. Iar șterg și iar scriu. Până iasă ceva mișto. Ceva de care dacă nu ia un premiu să fiu mândru că l-am scris. Să știu că nu este plagiat. Și chiar dacă nu am eu momentan un Page Rank mare, nu contează. Că este ca un magnet pentru ochi. Cât mai mulți ochi. Așa că, majoritatea bloggerilor trebuie să scrie în primul rând pentru ei și pentru cititorii pe care îi au.






RESPECT


Mai câștigi și respect. Din partea bloggerilor. Că indiferent dacă pierzi sau nu, oamenii aceia știu să aprecieze. Și poate auzi la un moment dat Bravo, frate, ține-o tot așa. Și lucru ăsta spus îți dă putere să tot bați în tastatură. Și să nu ai idee când trece timpul. Să fii dispus să-ți sacrifici timp. Să scrii cât poți de bine. Așa nu câștigi decât premii, ci și respect.


AMICIȚIE


Mi se pare cea mai interesantă parte a concursurilor. Să vă spun și de ce. Mulți m-au îndemnat să încep să scriu pentru concursuri, pentru că pe lângă premii strâng într-un săculeț un gram de prietenie. Citesc azi blogul lui X. Pe Y peste două zile. Dacă-mi place, îi spun omului. Îi dau și LIKE dacă mă impresionează. Chiar dacă suntem într-o competiție. Se poate lega, totuși, și o prietenie.

Așadar, nu m-am înscris la SuperBlog doar să câștig premii. M-am înscris să scriu bine, să vorbesc cu bloggeri, să mai primesc și câte o recomandare pe ici, pe colo. M-am înscris pentru mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu