18 septembrie 2014

Negociază cu imposibilul

Este oltean și student la Medicină în anul 5. Și mai aleargă și 64 de km la Transmaraton. Cea mai lungă cursă din competiție și cea mai grea. Transpiră ca bolnavii de cancer să primească banii pe care i-a reușit să-i strângă din mai, de când a început strângerea de fonduri.



Dacă intri pe site-ul Transmaratonului găsești asta:

Salut! Mihai sunt. Ideea de a alerga un ultra-maraton de 64 km pe munte e nebunie curată pentru mine. Am început să alerg prin 2010. Abia la sfârșitul lui 2012 m-am apucat de alergat mai serios și de atunci nu m-am mai oprit. De data asta negociez cu imposibilul.

Am ales să particip la Transmaraton pentru că o viață în care nu te gândesti la autodepășire constantă este o viață mediocră. Pe lângă asta, fac parte din ceva imens. Susțin o cauză nobilă.

Am ales să susțin Hospice Casa Speranței pentru că sunt parte din lumea medicală și știu câtă nevoie au bolnavii incurabili în stare avansată de tratament paliativ de calitate. Știu câtă nevoie este de un centru medical unde pacienții să beneficieze în mod GRATUIT de servicii medicale optime. Știu că populația are nevoie de informare și educație, știu că familiile acelor pacienți au nevoie de sprijin și consiliere.

Am nevoie de ajutorul tău. Bolnavii au nevoie de ajutorul tău.
Nici Roma nu a fost construită într-o singură zi. Împreună putem face o diferență!




Așadar, pe 20 septembrie aleargă pe Transfăgărășan, acolo unde am fost și eu și am scris aici. Și trebuie să știți că nu e deloc ușor să alergi pe un drum montan. Și, mai ales, că începe cursa la 4:30 dimineața.

 Mai multe detalii aflați din știrea de mai jos.

 

 Mai sunt doar două zile și dacă vreți să donați, aveți aici tot ce trebuie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu