18 septembrie 2014

Florăria Mobilă, o florărie de invidiat

Eu nu sunt o persoană care să dea flori în fiecare zi. Aș putea spune că poate trebuie să se întâmple ceva cu mine - să fiu bine dispus - sau, poate să fie ziua de naștere a unei rude. Sau - și atunci nu stau pe gânduri - se întâmplă un lucru important care este strâns legat de partenerul de viață. Atunci, dacă este vorba de iubita mea, cu siguranță că încerc să aleg cele mai bune flori, fără să mai stau pe gânduri. Și dacă tot vă spun că nu ezit nici măcar o secundă când vine vorba de ea, haideți, spre exemplu, să vă spun ce i-aș cumpăra dacă mâine ar fi ziua ei. 

În primul rând, aș apela degrabă la o florărie online care să aibă o gamă variată de flori. De ce? Pentru că sunt o persoană care se hotărăște greu și îmi place să am de unde să-mi aleg. Cred că acest lucru pentru mulți tineri este esențial. Să ai foarte multe produse de unde fiecare să-și aleagă câte ceva din fiecare.


Aleg o florărie online pentru că, în ultime vreme, nu mai am timp atât de mult la dispoziție, vino acasă, fă-ți un duș, schimbă-te și pleacă, din nou. Mulți spun că este o alegere bună, pentru că, din fața calculatorului, vezi exact cum arată buchetul de flori sau, în funcție de persoană, ce aranjamente florale are acea florărie. Și mie mi se pare o idee tare interesantă și de viitor, pentru că în cazul Florăriei Mobile care are niște poze de cea mai bună calitate - chiar de invidiat - nu ai cum să dai greș dacă îți alegi ceea ce-ți place sau mai bine zis, dacă alegi ceea ce îi place ei. 



Ca să vă convingeți am să vă arăt un aranjament care sunt sigur că ei i-ar plăcea. Am fost surprins, dar am găsit un studiu care avea concluzie că sunt foarte puține femei care preferă trandafirii albi. Și, în cazul meu, ca ea nu mai găsesc. Așa că, dacă și voi aveți o iubită care preferă trandafirii pe alb, puteți să aruncați o privire către acest aranjament trandafiri. Și, pentru că sunt sigur că o să vă placă, ce altceva aș putea să vă îndemn să faceți decât să nu mai stați pe gânduri și să-l cumpărați. 

În plus, dacă sunteți nehotărât, puteți să aruncați o privire și peste aranjament lalele și mini trandafiri numai buni de luat acasă. Acest aranjament este compus din șase mini trandafiri, trei anemone, șapte lalele, wax flower, verdeață și accesorii.



Eu, unul, sunt deja clientul lor fidel, pentru că de fiecare dată când comand am ocazia să mă bucur de puținul timp pe care-l am și să-l petrec cu ea știind că florile pe care le-am comandat o să ajungă mâine, chiar la timp, și să nu mai stau să pierd ore întregi prin florăriile din piețe. Ba mai mult decât atât, pentru comenzi puteți să vizitați și pagina de Facebook dacă vă este mai ușor. În acest fel vă faceți cealaltă jumătate fericită. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu