20 octombrie 2014

„Miez de stea”, țâșnire ca din pușcă

Nu am mai postat de o gramadă de timp. Am fost prins cu multe trebușoare. Printre ele este și licența, căci sunt în ultimul an la jurnalism și trebuie s-o fac și pe asta. Voi, cei mari, știți cum este. Unii spun că e o bătaie de cap, alții zic că dacă stai „pe licență” o termini în două săptămâni. Despre cum stă toată treaba vă spun când o să termin și eu, în vara lui 2015. 


Sursă foto: treizecizero.ro 

Până atunci, dacă nu ați citit presa, trebuie să știți că astăzi a jucat și Simona Halep. Românca a reușit s-o învingă pe canadianca Eugenie Bouchard. 6-2, 6-3. Meciul jucat de „miez de stea” a durat doar o oră și opt minute. După acest meci, Simona este liberul în Grupa Roșie. Și sunt tare curios reacția și editorialul lui Cristian Tudor Popescu. Spre rușinea mea, nu am apucat să văd meciul. Dar, de data viitoare, mă gândesc serios să revin cu un text de opinie. Despre cum s-a văzut meciul româncei prin ochii mei. Cum a jucat. Cât a alergat. Cine a câștigat. Și, când o să mai joace.

Am citit în presă că a fost un meci pe care l-a condus tot timpul. În plus, cei de la treizecizero.ro spun că „Simona Halep a făcut unul dintre cele mai bune meciuri ale ultimelor luni și a început cu dreptul prima ei participare la Turneul Campioanelor.” Tot ei scriu că „miez de stea” a avut 11 lovituri câștigătoare și 11 erori neforțate. Bineînțeles că au fost și români. Noi nu puteam să lipsim. Chiar deloc. La Singapore, căci acolo se desfășoară Turneul Campioanelor, aceștia și-au făcut simțită prezența încă de la începutul meciului.


Sursă foto: DigiSport 

Pe de altă parte, cei de la GSP au făcut un live text pe seturi. Aceștia spun că Bouchard a făcut 30 de greşeli neforţate. DigiSport este de părere că „Simona Halep a avut un debut perfect la Turneul Campioanelor de la Singapore, învingând-o în două seturi pe Eugenie Bouchard, din Canada, scor 6-2, 6-3.” și că „Simona, care e favorită patru, a dominat-o cu autoritate.”

În cealaltă partidă, rivala româncei, Serena Williams a învis-o tot în două seturi, 6-4, 6-4 pe Ana Ivanovic. Astfel, în următorul meci, Simona Halep o va întâlnește pe Serena Williams, miercuri. Ora urmează să fie confirmată mâine.


________

UPDATE


Reacția lui C.T.P.: „În faţa Geniei Bouchard a pierdut Simona semifinala de la Wimbledon, moment din care campioana noastră n-a mai reuşit să-şi adune jocul vreme de 2 luni şi jumătate. 

Învingând-o acum pe canadiancă fără drept de apel, în Turneul Campioanelor, Simona Halep e din nou cea care ne-a ridicat inimile. Şi chiar mai mult decât atât.”

„Am jucat foarte bine. Sunt foarte fericită că mi-am regăsit jocul. Am reuşit câteva puncte câştigătoare, aşa că sunt foarte fericită. Îmi place acest turneu şi sper că şi spectatorii s-au bucurat de el. Eugenie este o sportivă de top şi va ajunge o mare jucătoare”, a spus Simona Halep la sfârșitul partidei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu