28 noiembrie 2014

Ce am câștigat din SuperBlog

Vă spuneam acum câteva postări bune că o să particip la SuperBlog. Iată-mă ajuns la ultima probă a acestei competiții. Vă mai ziceam că am intrat în concurs pentru ca vreau să cunosc oameni frumoși, activi în blogosferă și cu care să mă văd la sfârșitul competiției, la gală la Straja. Și uite-mă că am reușit să fac față la toate încercările posibile, chiar dacă am avut și penalizări.

Vă aduc aminte că, deși am blogul de mai bine de doi ani, am încep să scriu despre poveștile oamenilor de abia acum șase luni. Și o voi face și de acum încolo. Suprind viața oamenilor în cartier și nu numai. Și, pentru mine, SuperBlog a reprezentat o viață timp de câteva săptămâni bune. O viață în care am trăit intens fiecare articol. Așteptam cu nerăbdare să văd ce notă primeam. Și muream de curiozitate să văd cine e în top 10. Nu mă simt dezamăgit. Chiar deloc.

Sunt foarte mulțumit de mine, pentru că am reușit să-mi ating obiectivul. Am reușit să termin probele și voi merge, fără îndoială, la Straja. Merg să văd oamenii care s-au implicat activ în tot acest concurs. Merg să cunosc măcar un blogger partener. Nu m-au interesat nici măcar premiile, deși inițial așa zisesem. Sper să vină cât mai mulți, ca să vorbesc cu cât mai mulți. Vă aduc aminte că sunt la jurnalism și sunt deja în acest domeniu, așa că, să fii sociabil nu mai reprezintă nicio problemă.

Însă, aș mai avea un dor. Unul singur. Și nu, nu sunt Eminescu. Nu am talent la cântat. Nu cred că m-aș descurca să compun versuri și să cânt sau să desenez ceva. Chiar de când eram mic desenam un copac de rămâneai perplex. Te mirai și nu înțelegeai ce ar putea fi desenat pe foaie. Aș putea completa că îmi place să gătesc. Dar să fac orice care conține ou. Spre exemplu, mă gândeam că dacă tot merg la Straja, dacă am ocazia, aș putea încerca să fac câte o omletă la fiecare blogger.

Mai exact, mie mi-aș face o omletă în formă de S. Altuia în formă de U. Mai departe ar fi P, E, R. Și la următorii le-aș pune în farfurie câte o literă până termin și cuvântul Blog. Aș face o poză și aș distribui pe Facebook ca să vadă și alții că știu să gătesc. Nu de alta, dar prietenii mei știu deja că am încercat să fac la un amic într-o seară folosind cuvântul băiat

Nu am nici măcar voce vă ziceam. Însă, cred că cel mai bine este să vă spun ce am câștigat eu din această experiență. De ce am ales să pisez usturoiul la această competiție. De ce ar fi bine ca dacă ești blogger să pui mâna și să te înscri imediat. Ce câștig garantat ai. Și, mai ales, vei continua să scrii pentru SuperBlog?

Totul a început când mai mulți prieteni bloggeri mi-au spus că o să înceapă înscrierile pentru acest concurs. Mi-a zis să mă înscriu să văd și eu cum este și să particip la ce probe îmi convine. Asta în funcție de premiile pe care sponsorii aveau să le ofere. După ce am vorbit cu Daniela Bojincă puțin pe net, am avut așa, o stare de aia euforică. Mi-a spus că dacă nu am scris la prima probă, să scriu, chiar dacă o să am penalizare că trebuie să vin la gală. Trebuie să văd că superbloggerii sunt persoane mișto. Oameni cu care ai ce să vorbești și cu care, pe viitor, o să legi prietenii. 



Am zis să încerc să văd cum este. Am scris la prima probă și după aceea, măi, parcă mă mânca în podul palmei că trebuia să aștept să mai apară vreo probă. Eram entuziasmat și în același timp în bătea inima foarte tare de fiecare dată când vedeam pe grupul SuperBlog de pe Facebook că s-au afișat note. Îmi aduc aminte că eram în redacție și așteptam o notă de la Delaco. Obiectivul meu a fost să iau mereu peste 60 de puncte. Nu știam cu ce se mănâncă SuperBlogul.

Nu știu nici acum. Însă, dacă vorbești cu Nebuloasa, blogger partener, sau orice partener media - toateBlogurile sau TVR 2 - o să-ți spună că dacă ești blogger trebuie neapărat să scrii cel puțin odată și să termini concursul. Știți cum e? Ca și cum trăiești în deșert și ai cam avea nevoie de apă. La fel cum trebuie să mergi cel puțin odată într-o excursie exotică. La fel cum un student trebuie să participe la Work & Travel, așa trebuie și un blogger să scrie constant pentru acest concurs.

Pe mine acest concurs m-a făcut să-mi câștig prieteni, să aflu lucruri noi despre diverse firme despre care nu aveam nici măcar o idee. M-a făcut să cred și să văd că încă mai sunt oameni activi care au un cuvânt de spus atunci când vine vorba de un concurs. Am văzut ce înseamnă să scrii într-o competiție și care este ritmul unui concurs. Și mi-am câștigat încrederea că pot să scriu bine. M-a făcut să văd că sunt persoane dedicate trup și suflet atunci când vine vorba despre blogging. Am vorbit mult cu bloggerii. O să vorbesc și la Straja și, cu siguranță, abia aștept să dau de tine, la următorul concurs SuperBlog. Mai ales că, acum, mi-am propus să fiu în primii zece.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

2 comentarii:

  1. Si ti-a placut la Straja? Ai vazut ca Pishky a avut dreptate? SuperBloggerii chiar sunt persoane misto! Chiar si aia de terminara competitia si devenira Parteneri Media.. (In curand o sa devin si olteanca, din cauza voastra) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Când o să am puțin timp o să scriu și cum a fost la Straja.
    Da, da, a avut dreptate.
    O să ai triplă cetățenie: americană, constănțeancă și olteancă; nu-i rău deloc.

    RăspundețiȘtergere