11 noiembrie 2014

Cum m-a ajutat team buildingul de la Straja

Eu tot timpul am spus că dacă vrei să te distrezi la munte, atunci poți s-o faci doar la Vila Alpin. Acum mai bine de un an, am fost împreună cu un grup destul de numeros, aș putea adăuga, la Straja. Am fost, mai exact, într-un cantonament Straja pe sport. Era început de iarnă. Pomii erau acoperiți de zăpadă. Mai aveau puțin și le cădeau crecile dacă zăpada ar fi fost puțin mai grea. Drumul era, chiar dacă era atât de multă zăpadă afară, într-o stare impecabilă. Putea circula oricine. 

De la cel mai mic român până la cele mai mari mașini. Toți aveau loc. Noi am fost cu autocarul, pentru că nu aveam loc atât de mulți oameni într-o mașină. Am crezut că o să avem probleme de la urcatul pe munte până la datul cu schiurile. Fals. Tot ce am făcut a fost că ne-am făcut griji degeaba și fără rost.




Am fost la Straja pentru un team bulding și pentru o pregătire mai bună din punct de vedere fizic. Consider că ne-a fost de mare ajutor. Am învățat atât de multe lucruri, încât dacă mă apuc să le enumăr acum, mi se încâlcesc degetele. Dar încerc să le iau pe rând. Mie mi-a fost de mare ajutor. Nu doar că eram împotriva unui team building Straja, dar consideram că acest lucru chiar este o prostie. Lucrul pe care l-am descoperit că aveam o viziune total greșită. Asta până când am participat la mai multe sesiuni. Am considerat, de fiecare dată, că nu m-ar ajuta un team building în tabăra Straja. Și am crezut total, dar total greșit. Și vă spun și de ce m-a ajutat pe mine team buildingul.


Cum am ajuns la locul unde urma să fie atât un team building munte, cât și exerciții pentru condiția fizică, dar și datul cu schiurile, am fost întâmpinat de un personal de toată frumusețea. Oameni amabili. Sunt acei oameni pe care oricine vrea să-i vadă în fiecare zi. Și să-ți spună cu zâmbetul pe buze bună dimineața!”. Vila era și este și acum foarte bine aranjată. Un loc numai bun unde să-ți petreci o vacanță frumoasă și unde să mai înveți și câte ceva. După ce ne-am despachetat bagajele, am zis să mergem la o plimbare să vedem zona. 

Un loc foarte bun unde dacă privești doar cum este aranjat și felul în care sunt puse lemnele pentru a ajuta pe cineva dacă încearcă să se cațere și nu reușesc, poți să-i dai o mână de ajutor. Astfel, acest lucru te ajută să-ți câștigi încrederea în tine. Un loc unde a doua zi am tras din greu alături de colegi ca să avem o condiție fizică de invidiat. O zonă unde după ce am fost obosiți după alergări, felul cum arăta vila, ne-a făcut să ieșim din camere și să începem un team building de invidiat. Fiecare voia să-și spună punctele de vedere. Am comentat pentru fiecare părere. Când se mai băga câte unul, făceam pauză. 



Am comandat, de asemenea, în micile pauze, câte o cafea de fiecare. Servirea a fost impecabilă. Ba mai mult, atunci când am cerut dacă se mai poate, puțin zahăr - pentru ca eu sunt o persoană care-și bea cafeaua cu destul de mult zahăr - mi s-au adus câteva pliculețe bune ca să-mi pun după cum îmi poftește inima. Totul, dar absolut totul a fost impecabil. A mers ceas, la fel ca un ceas elvețian. 

Sau ca un ceas nemțesc. Spuneți-i cum vreți voi la un lucru care a fost impecabil și căruia nu ai ce să-i reproșezi. Dupa o săptămână în care am tras din greu să-mi pun la punct condiția fizică și am reușit să mă apropi mai mult de colegii de echipă cu ajutorul acestui team building, nu pot decât să vă recomand și vouă să mergeți la Vila Alpin, pentru că, iată, sunt dovada că se poate. Că pot să fiu mai sociabil atunci când vorbesc cu oamenii și că privesc cu alți ochi orice dezbatere, orice punct de vedere.

Aces articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu