20 decembrie 2014

Cum mi-aș aranja apartamentul

Nu a durat foarte mult timp până când a trebuit ca un văr de-al meu să se mute împreună cu logodnica lui într-un nou apartament, imediat după ce au făcut nunta. Știm foarte bine că se spune că imediat după nuntă, cu banii care îți rămân și cu ce mai ai și tu să cauți să te muți într-o locuință nouă cu persoana iubită. Zis și făcut.

Imediat după nuntă vărul meu și-a cumpărat un apartament și nu a mai stat pe gânduri, astfel încât a vrut să-și cumpere și mobilier. Însă, avea gusturi foarte extravagante, în timp ce soția lui voia ceva normal, dar practic. A trecut aproximativ o lună și ei tot nu își luaseră mobilier pentru nicio cameră. Dormeau pe saltea seara după ce veneau de la serviciu. 

Și asta din cauză că amândoi erau ambițioși și nu voiau deloc să cedeze. Dacă au văzut că nu există cale de mijloc, au pus mâna pe telefon și m-au sunat. Mi-au spus că eu trebuie să știu o firmă care se ocupă cu mobilă atât pentru bucătărie, cât și pentru living și dormitor. Într-adevăr, eu cunosc o firmă care scoate la vânzare tot felul de mobilă, numai bună de luat acasă. Spre exemplu, eu mi-am comandat niște scaune bucătărie Asia care mi-au plăcut tare mult. 




Din punctul meu de vedere, acestea nu sunt absolut deloc scumpe, unul costând doar 180 de lei iar designul acestuia face toți banii. Curbele acelea și structura cromată sunt absolut fantastice. Stau foarte confortabil pe el și, de aceea, am ales să le spun și lor despre Mobilă Ghencea.

După ce am fost la ei și le-am arătat tipul de mobilier pentru living și dormitor, expresia feței li s-a schimbat. Puteam să citesc fericirea din ochi și cât de încântați erau. Doar că, intervenise o singură dilemă: aceștia nu știau ce să aleagă, pentru că era o gamă variată de produse și mai toate mobilierele le plăceau. Până la urmă, dacă i-am văzut că nu știu ce să-și aleagă le-am spus că încerc eu să-mi imaginez că ar fi casa mea și cum mi-aș amenaja-o eu cu produse de la Mobilă Ghencea. 




Așa că, fără să mai pierd timpul degeaba, am ales în primul rând, pentr living, o masă extensibilă. Este mai mult decât important, cel puțin pentru mine, ca, atunci când am musafiri să am unde să-i poftesc. Și, în funcție de numărul de invitați, pot să-i strâng pe toți la masă. Dacă sunt puțini nu mai trebuie să întind masa ca să stăm relaxați. Însă, dacă o să am mai mulți, că poate ne strângem într-o seară la vreo petrecere sau să jucăm poker, cum facem ca de obicei, atunci fără îndoială, o să lărgesc masa foarte ușor. 

Văd că este foarte practică așa că, nu-mi face deloc griji că nu o să aibă loc oamenii care vin și, mai ales, să stea degajați. Ceea ce o să facă și mai interesante partidele de poker o să fie masa care are blatul din sticlă cu o grosime de 10 mm. Cred că dacă am avea și oameni care se uită, spre exemplu, prietenele noastre sau băieți care așteaptă să intre la masă ar fi foarte interactiv cu ajutorul camerei de filmat, pe care o punem sub masa, să vadă cum joacă fiecare.

Dacă partea cu masa extensibilă am rezolvat-o destul de repede, pentru că mi s-a părut cea mai practică, mobilierul și patul pentru dormitor mi se par părțile cele mai greu de ales. Știu că și ei sunt pretențioși la alesul dormitorului așa că, am încercat să mă pun în pielea lor, dar să țin cont și de ce mi-ar plăcea mie. Erau peste 80 de seturi de mobila pentru dormitor așa că, a fost o alegere dificilă, dar eu spun că a meritat.





Astfel, i-am îndemnat să cumpere dormitorul Maya în ceea ce privește mobilier dormitor pentru că odată cumpărat ai și unde să-ți ții hainele și, mai mult decât atât, este un pat matrimonial. Asta înseamnă că au suficient spațiu pentru ca noaptea să doarmă mai mult decât confortabil. Astfel, dacă ne uităm la componența mobilierul vedem foarte bine că este prezent un dulap cu patru uși, un pat cu dimensiunile de 160 x 200 cu sertar, mai este și o comodă, plus două noptiere. 


Odată ce le-am prezentat cum mi-aș amenaja eu casa cu produsele celor de la Mobilă Ghencea, vărul meu nici nu a mai stat pe gânduri și imediat după ce a făcut măsurătorile, a făcut și comanda. Asta da putere de convingere!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu