17 decembrie 2014

De ce aș alege un fotograf de nuntă din București

În fiecare an merg la cât mai multe nunți. Nu contează de cine sunt invitat, eu merg peste tot. Sunt un tip sociabil, asta știți și voi, cei cu care mai schimb o vorbă la un ceai, iar asta mă face să merg mai pe la toate evenimentele unde vine lume. Și, mai ales, acolo unde se mai și distrează. Nu știu voi, dar mie-mi face mai tot timpul cu ochiul nunta.

Și, pe lângă nunți, merg la cel puțin o gală de premiere că după aceea mai urmează și un chef și mai schimb o vorbă cu lumea. Acum, spre exemplu, înainte să merg la o gală de premiere de la Straja, am fost la foto video nunta Bucuresti a unui amic. Are 25 de ani și s-a gândit că dacă bani are de ce să nu profite de ocazie și să se grăbească cu nunta. Să fie sigur că o face ca să aibă nevastă.

Nu, glumesc, sunt puțin răutăcios, dar el se gândise de foarte mult timp ca să facă o nuntă cu care să impresioneze pe toată lumea și, apoi, cu ajutorul unui fotograf nuntă să trimită albumele la casa fiecăruia și să vadă oamenii care au venit cât de tare a fost.  Din punctul meu de vedere, dacă ești din București ar fi normal să faci nunta tot în București. Poți să-ți alegi un fotograf nuntă și să ai un foto video nuntă de cea mai bună calitate.

DE CE UN FOTOGRAF DE NUNTĂ DIN BUCUREȘTI


Așa cum scrie și titlul dacă vreau să impresionez pe toată lumea cu pozele eu aș merge direct la un fotograf nuntă din București și l-aș întreba cât îmi ia ca să vină la nunta mea. În cazul în care văd că poate cere prea mult, atunci vreau și eu să văd că am garanția unui foto video nuntă care să merite acei bani. Nu mai este un secret faptul că dacă vrei să ai niște poze foarte bune trebuie să apelezi la cineva profesionist. Pe lângă pozele pe care ți le dă după nuntă, trebuie ca pozele să aibă acel ceva care să te facă să rămâi cu ochii la acea poză.

Sursă foto: efotografnunta.ro


Nu știu cum se face, dar prietenul ăsta al meu și-a luat un fotograf nuntă care ne-a trimis un foto video nunta de nota 10. Dacă nu știați, eu sunt mai pretențios la poze și, sincer, nu mă dă pe spate orice poză cu mine. Trebuie să fie bine captura, să fie la fel de bine încadrată și să nu mai vorbesc că rezoluția pe care trebuie să o aibă poza trebuie să fie mereu de trei cifre. Pentru mine acestea sunt elementele esențiale. A, și era să uit. În ziua de astăzi cu greu mai găsești un fotograf nuntă cu bun simț. Și amabil. Și cumsecade.

Au fost câteva nunți la care m-am certat cu fotograful pentru că-i spuneam să-mi mai facă încă o poză, pentru că știam că am ieșit nașpa și nu-mi plăcea. Acesta îmi tot spunea că am ieșit bine doar ca să scape de gura mea. Până când m-am dus la el și i-am spus că ori pleacă de la nuntă, ori îmi face poză că de asta este plătit. Și mai sunt exemple ca el. Și ce să vezi cu fotograful ăsta?

De când a venit în salon până când am plecat a tot făcut poze. Cred că a facut peste 1.500 de poze. Și nu glumesc. Era mereu acolo unde lumea se distra, glumea și râdea. Făcea câte patru, cinci poze la o persoană. Cel mai probabil, să aibă de unde să-și aleagă. Și la dans la fel. Se băga prin stânga, prin dreapta, doar ca să prindă loc și să facă o poză. Doar că, se ademenește că mai târziu, acea poză este una de pus la colecție. O poză la care o să te uiți tot timpul.

Ba chiar toată viața. De asta aș alege eu un fotograf din București pentru nunta mea. Că are răbdarea, amabilitatea și ochiul format ca să iasă cea mai bună nuntă și eu să fiu mândru că am apelat la serviciile lui ca să surprind cel mai frumos moment din viață.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu