27 decembrie 2014

După sărbători aflu dacă mi-am luat țeapă

Intru acum două zile pe o rețea de socializare și, văd o postare nouă de la un prieten. Că a făcut o comandă pe un site de gaming de care eu, unul, nici n-am auzit. Când mă uit mai bine, bag de seamă că, a făcut o comandă de cinci Sony Playstation Vita. Ce este și mai interesant, banii pe care îi dă pentru acestea - 0 lei. Trebuie doar să plătească transportul lor.

Mare mi-e mirarea, să văd o firmă care dă astfel de produse pe moca. Și, parcă îmi vine așa, un feeling de ăla să intru să mă uit și eu despre ce e vorba. Mă uit atent și văd că au oferte speciale. Să fie acum, de sărbători? Să nu fie țepari? Îmi vine aproape să-mi dau două palme să văd dacă nu cumva este vreun vis, ceva. Adică, pe bune, produse pe gratis?




Dau câteva click-uri și bag de seamă că au, de fapt, mai multe produse la ofertă specială. De la jocuri pentru calculator, Playstation 3 și 4, până la controller pentru Xbox 360 și PS Vita. Dacă ești gamer, pune-te pe comenzi că ai de unde!



Nu-s gamer getbeget, însă, nu spun nu niciodată unui joc. Așa că, după cum vă spuneam că am intrat pe site-ul lor, m-am holbat ceva timp pe acolo, la ce produse au la 0 lei și, într-un final am pus o comandă de șapte produse în valoare de 0 lei. Mai exact, trei jocuri pentru calculator Diablo III Reaper of Souls, un controller pentru Xbox 360 ediție limitată, după cum scrie pe site-ul lor și trei PS Vita cu card de memorie de 8GB.



Sună bine. Prietenii mi-au zis că nu sunt serioși. Că o să-mi trimită pietre în loc de ce am comandat. Alt prieten mi-a spus că o să-mi trimită cartofi în colet. Nimeni nu mi-a dat vreo șansă că am făcut alegerea bună, ci din contră, că tocmai mi-am luat-o în freză. Poate din cauză că noi credem că dacă o să fie vreun lucru dat pe moca e țeapă.

După ce pun comanda, primesc mesaj de la ei: 
„Ne cerem scuze de inconvenienta dar comanda dvs plasata intre data de 20 si 31 decembrie . va putea fi livrata numai intre data de 6 ianuarie si 9 ianuarie”. Las virgulele și punctul de punctuație la o parte.



Ok, nu este asta o problemă. Ci să văd după 6 ianuarie dacă mi-am luat sau nu țeapă. Să văd dacă sunt serioși sau nu. Și, nu în ultimul rând, dacă îmi trimit pietre sau cartofi în loc de ce am comandat.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Tu râzi, eu nu :))
      Sunt tare curios dacă-s firmă mișto și livrează comanda cu ce trebuie.

      Ștergere
  2. Poate îți trimit tot ce ai comandat, iar curierul îți va cere zeci de milioane pentru ele...

    P.S. Doar nu crezi că e pe bune treaba asta, nu? Adică... să fim serioși! Nimeni nu este atât de darnic de Crăciun, încât să ofere tuturor produse super șmechere pe gratis. Unde te crezi? La emisiunea lui Oprah? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ar fi culmea! :))
      Vedem după 6 ianuarie dacă este pe bune sau nu.
      :)) Văd că optimistul din toată treaba asta sunt eu.

      Ștergere
  3. Ce zici de asta...si-au dat seama si ei ca a fost o eroare...
    http://gamerland.ro/ro/stiri/altele/20141230-pagina-noastra-a-fost-atacata-de-hackeri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am verificat e-mailul.
      O să scriu și eu despre ce mi-au spus ei.

      Ștergere