14 ianuarie 2015

Când și cum mi-a răspuns un politician

Am fost, pe 28 noiembrie 2014, la „Noua legislatură a Parlamentului European 2014 - 2019: provocări și priorități pentru România”, organizat de Biroul de Informare al Parlamentului European în România. Însă, nu am fost la București, ci la Craiova, că a putut fi transmis și aici.

„Avem plăcerea de a vă invita la sediul Centrului Europe Direct Craiova în data de 28 noiembrie 2014, începând cu ora 10:30, pentru a urmări difuzarea transmisiunii video LIVE a dezbaterii organizate în București de către Biroul de Informare al Parlamentului European în România – „Noua legislatură a Parlamentului European 2014 -2019: provocări și priorități pentru România”, au transmis organizatorii din Craiova.

Mai mult decât atât, aceștia spuneau că „acest eveniment va aduce în dezbatere principalele priorități ale deputaților europeni din România în legătură cu agenda noului Parlament European. Membri ai Parlamentului European din România vor prezenta unele dintre cele mai importante teme legislative și politice la nivel european, invitând participanții la eveniment la un dialog activ din perspectiva priorităților la nivel național”.


Sursă foto: euractiv.ro


Pe scurt, după ce am ajuns acolo, m-am așezat pe un scaun tare confortabil, îți venea aproape să adormi acolo, însă, gândul că am șansa să pun întrebări politicienilor mi s-a părut mai importantă decât să stau ca mobila în cameră.

După ce Luca Niculescu a început să-i prezinte pe politicieni, a început și dezbaterea. Și uite așa și primele întrebări. Eu am avut destule, zic, dar pe site-ul lor au fost postate doar două. Însă, nu a apucat să pună toate întrebările, de fapt, politicieni s-au lungit atât de mult la vorbe, dar fără să spună ceva concret încât au mai rămas foarte puține întrebări de pus. Am înțeles că o să mi se răspundă la toate sau cel puțin la majoritatea.

Acestea au fost întrebările mele:

  • Mihnea Socol (Craiova): Intrebare pentru dl. Marinescu: Ce trebuie sa faca Romania sa nu mai fie dependenta de gazul rusesc?
  • Mihnea Socol (Craiova): Intrebare pentru dna. Tapardel: Cum ajutati tinerii sa aiba un loc de munca pentru meseriile vocationale? Ne puteti da un exemplu? 
Pe 8 decembrie verific, din pură curiozitate, site-ul acestora și bag de seamă că mi se răspunsese la o întrebare. Cu un decalaj, dar la noi, la români așa merge treaba, mai bine mai târziu decât niciodată. Aveți mai jos răspunsul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu