19 ianuarie 2015

Cum se merge cu autobuzul în Craiova

Că este aglomerat în RAT-ul de la Craiova deja știe toată lumea. Nu mai este niciun secret. Problema se pune cât este de aglomerat. Și câte lovituri în picior îți iei. De câte ori ești călcat sau cât de mult poți să reziști lângă persoana care stă lângă tine și miroase a transpirație.

9-le pleacă din Craiovița. Locurile se ocupă din primele două stații. Eu când mă urc la a treia stație, deja m-am obișnuit cu ideea că mai bine stau în picioare. Însă acum nu mai merge nici asta. Trebuie să mă aștept că o să vină o persoană lângă mine care miroase a transpirație. De multe ori îmi bag nasul în gulerul de la pulover. Mai discret, dar cam asta fac de fiecare dată. 




Un miros și mai îngrozitor este la stația vis-a-vis de LIDL-ul din Craiovița unde balta îi întâmpină pe craioveni de câțiva ani buni. Pentru mulți este un miros care dă un upercut bine plasat stomacului. Dar despre asta vă vorbesc în articolele următoare.

Și după ce se închid ușile, stațiile în care simți că ești călcat în picioare sunt cele de la Groapă și de la Școala nr.12 Decebal”. Atunci este meciul oficial al îmbrâncelilor. Al coatelor oltenești. Ale vorbelor spuse fără rost. A aglomerației. Este un meci al momentelor când înjuri în gând persoane mai mult decât suficiente. Și, mai ales, un duel al înjurăturilor spuse în gând.




Pentru că nu a fost de ajuns să se certe în autobuz din orice motiv că-i dimineață, atunci când cobori trebuie să se găsească vreo tanti sau vreun nene care să mormăie. Sau să spună că nu te uiți pe unde calci când stai în autobuz precum conservele.

Așa că, m-am hotărât să mai bag o etichetă pe blog. Autobuzul oamenilor. De fiecare dată când o să merg cu autobuzul sau tramvaiul în Craiova, vă spun și cum a fost.

2 comentarii:

  1. la Focsani e la fel și din păcate chiar utilizez deseori mijloacele de transport in comun! Așa o fi în România ? ! ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vali, o să scriu mai des despre mersul în mijloacele de transport în comun, așa că, stay in touch. E foarte bună întrebarea ta. Din ce am vizitat vara trecută, cam da, așa este în România, dar nu în toate orașele. Sper.

    RăspundețiȘtergere