21 ianuarie 2015

Cât de căutat mai este un iPhone

În Oltenia. Cât de căutat mai este un iPhone 5 în Oltenia. Acum trei zile, pe 18 ianuarie, am pus un anunț pe un forum din Craiova. Intră mulți craioveni pe el și cumpără multe chestii, de la telefoane, până la laptop, monitoare, mașini și case. Am zis să fac și eu o încercare cu telefonul cu măr pe spate de 16 GB, alb și neverlocked.


Sursă foto: apple.com


Zis și făcut. La 14:46, anunț pus frumos, cu poze, cu preț, cu număr de telefon. După o oră m-am uitat la statistici. Îmi văzuseră 17 persoane anunțul și nimic. Nici măcar un mesaj. Sau beep. Mă așteptam ca măcar băieții care îți trimit mesaj privat pe forum ca să te întrebe care este ultimul preț la telefon, măcar ăia să-mi dea mesaj. Da' nimic, mă! Pe seară, îmi zice un gagiu că vine a doua zi să-l vadă.

A doua zi nici nu mă ridic bine din pat că sună telefonul. Număr nou, de Vodafone. Răspund. Era un tip care îmi zisese că-mi dă 850 de lei pe el. I-am spus să vină să-l vadă și după să-l cumpere din consignație cu 1.200 de lei cel puțin ș-am închis. Am pus telefonul cu 1.050 de lei, negociabil, cum se vede și-n poză. Le-am spus tuturor că la 1.000 de lei îl dau oricând.



Începea să mai miște ceva. Pe site ajunsesem la 100 de vizitatori și nu se făcuse nici măcar 12. Vreo patru mesaje și în afară de unul care mi-a zis că-mi dă 950 de lei, nimic nu-mi convenea. Mă sună tipul de ieri să ne întâlnim. După 17. Între timp, mai primesc vreo trei mesaje.

Vine. Îl vede. Se duce să cumpere o cartelă de Telekom să vadă dacă îl mint. Sună. Iasă afară să vorbească la el. Îi place. E ok. Omu' dă banul și pleacă.




Intru acum pe site și văd că cifra de la anunț a ajuns la 204 în trei zile. Mișto. Și tot după trei zile am ajuns pe pagina șase cu anunțul după ce am fost pe primul loc de pe prima pagină. Oltenii încă mai cumpără iPhone. Și sunt într-o și mai mare căutare de iPhone 5.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu