24 ianuarie 2015

Merg la Social media Summit București

Anul trecut ziceam că o încerc să-mi fac timp pentru evenimentele de la București. Să mai merg pe la o conferință, să mai rămân după cu bloggerii la o cafea, să merg pe la conferințele unde sunt prezente și firme, la chestii de astea. Și doar la idee am rămas că a trecut anul și n-am fost, spre rușinea, mai la nimic. Anul ăsta am zis că trebuie să-mi fac timp.

Programul e destul de aglomerat, dar încerc să strecor o după masă în București. Așa că, încerc noul an în forță, după cum spun băieții din cartier. Merg la Social media Summit București. Este un summit, pe 18 februarie, organizat de Revista Biz, unde vin bloggeri mișto și firme și mai mișto care au lucrat cu bloggerii în 2014. Acum, să o iau pe rând.

Sursă foto: revistabiz.ro


La 9 se înregistrează participanții, după care la 10 începe summitul ăsta mișto de care vă spun. La 15:30 o să fie ultima sesiune a acestei întâlniri. Mai multe detalii privind programul aflați chiar de pe site. Se va vorbi despre topul bloggerilor cu care lucrează companiile. De asemenea, top agentii care au lucrat cu bloggerii anul trecut. În plus, nu lipsesc nici cele mai populare mesaje pe Facebook în 2014 și, nu în ultimul rând și la fel de importantă, blogosfera din România în 2014.

Așa că, dacă ești blogger ai acces gratuit. Pentru ceilalți care vor să participe la summit, prețul biletului este de 75 de euro + TVA. Despre înscriere afli de aici. Locurile sunt limitate.

4 comentarii:

  1. Sfat, distrează-te cat poti si pentru mine. P.S. La Webstock nu scapi de mine :D

    RăspundețiȘtergere