23 martie 2015

Dilemă la lenjeriile de pat

Băi, știți mi-a venit o chestie așa, acum, pe loc. Acum două luni de zile am schimbat lenjeria de pat și mă gândeam să mai iau încă una. Știu, uite că vine primăvara și, deși mai am încă două, una în plus mă gândesc că nu strică niciodată. Și dacă tot spun să încep cu bine luna lui aprilie că și așa am multe de făcut atunci, hai să încep să mă uit și peste niște lenjerii de pat.

Și dacă nu știați până acum, lasă că aflați acum: sunt pretențios, mă. Tare, dar tare pretențios și mai ales când vine vorba de locul unde dorm. Sunt conștient că este important și de aceea, consider că în primul rând trebuie să fie curățenie și mai apoi să am și niște lenjerii de pat romanesti de bună calitate. Că dacă tot dau un ban, măcar să fie lucru românesc. Să-l știu că este de aici, din țară.




Și de fiecare dată când intru pe diferite site-uri, de obicei, fie că stau puțin și nu prea îmi place ce văd și ies, fie atunci când să spunem că mai găsesc niște lenjerii sau lucruri interesante și îmi cam fac cu ochiul, petrec foarte mult timp. Scriu pe Google despre produs, vreau să văd review-uri, vreau să văd păreri d-ale oamenilor. Sunt curios până în măduva oaselor.

Însă, mi-au plăcut niște lenjerii de pat Pucioasa. Și, spre surprinderea voastră nu mi-am ales o lenjerie de pat albastră, că doar sunt băiat și se presupune că-mi place albastru sigur. De data asta, așa cum ați văzut și voi în poza de mai sus, aleg o lenjerie de pat maro pentru că așa am toată camera. Este 3D. 

Și nu vreau să stric ritualul, să spunem. Sau dacă îl stric, prefer să-l stric mai încolo, nu acum. Și o aleg că-mi mai plac și tigrii. Sau poate mă răzgândesc în ultimul moment și o schimb cu alta. Să vedem. Dar revin cu un articol mai târziu și vă spun exact ce mi-am luat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu