24 martie 2015

O idee pentru o zi tare

Spun de mai bine de doi ani că trebuie să iau în calcul ca 1 mai să fie sărbătorit la mare. Dar cam dau mai mereu din umeri, pentru că, nu-i așa, nu prea îmi surâde ideea de a îngheța la mare. Îmi amintesc că acum doi ani sau chiar mai bine de doi ani, în cazul în care mă lasă memoria, cum au plecat niște amici la mare. Și că s-au distrat de mama focului. Dar o luăm pe rând, despicăm firul în patru și vă spun imediat cum a fost toata faza.

S-au hotărât să plece așa, pe moment. Era aproape 4 dimineața și ei la 5 aveau tren care pleca din gara de la Craiova spre București ca mai apoi să fugă spre Constanța. În 20 de minute fiecare s-a dus acasă să-și ia niște bani și fugit-au la gară. Vremea? A fost frumoasă. Suficient de frumoasă cât să ai un 1 mai mișto. Și stăteam acum să mă gândesc cum ar fi ca Ziua Partenerului SuperBlog să fie chiar la mare și să fie pe 1 mai, când toată lumea e liberă. Sau ar trebui să fie. 




Știți și voi că sunt parteneri SuperBlog care susțin această competiție în fiecare an. Și în fiecare an găsesc pe blogurile lor articole how to do pentru a păstra pasul cu ceilalți fruntași din competiție. Și dacă tot am liber să-mi calculez cum vreau această zi, hai să mergem pe un 1 mai la Eforie. 

Și să presupunem de pe acum că o să fie o vreme de invidiat. Nu de alta, dar acolo parcă e mai liniștită lumea și nu vrem să vedem altercații sau mai știu eu cine și-a dat cu sticla-n cap. 

Ne trebuie doar un sponsor serios sau chiar doi pentru a putea să facem niște concursuri pe plajă pentru bloggerii noștri. Sigur că, aș face special un concurs special pentru Călinescu. Ceva la care să participe mai întâi, că deja mă gândisem la o probă de înot. 

Și mă gândeam ca după ce facem un concurs de volei că-l știu pe Daniel Botea activ prin Craiova, sigur Călinescu s-ar băga la o probă de mâncat shaorma. El de plăcere, noi de foame. Nu știu cine pe cine o să mănânce, dar sunt optimist că plecăm în aceeași formație, la fel cum am venit, de altfel.

Și uite așa mai pune Călinescu o poză pe Facebook cu ce se mai întâmplă la Eforie cu blogerii, Daniel bagă mare cu încarcatul pozelor că el și la Straja a făcut asta și de asta nici nu-mi fac griji că nu promovăm evenimentul. Să nu mai vorbesc de pozele de grup, unde ne dăm tag să afle toată România de noi.


Sursă foto: www.vegaschatter.com


Și preferata mea, beer pong. Nu știți cum se joacă? Rușinică. Aveți o poză mai jos care să vă facă mintea mai limpede un pic. Hai că parcă acum mai veniți de acasă. Aș juca beer pong două zile. Și după alte două zile, să fie alte trei. Și tot așa. Asta în cazul în care nu-mi găsesc nașul și mă pune să beau atât de multă bere încât să nu mai joc juca nici eu. Curios. 

Și cu TVR2 și PRwave alături sigur o să iasă o zi atât de specială încât o să rămâneți cu un gust amar că nu ați venit și voi. Atât de amar ca și cum sunteți după o săptămână în care ați luat atât de multe pastile încât orice înghițiți vi se pare amar. Dar lasă, că puteți să citiți și mai ușor la Christian Hertzug pe blog. 


Sursă foto: nebuloasa.info


Pe lângă bloggerii pe care vreau să-i văd în acea zi, pe lângă cei care au câștigat această competiție numită SuperBlog, pe lângă bloggerii parteneri care și-au câștigat acest drept, vreau s-o văd, și aș trage și cu dinții să fie prezentă la acest eveniment, pe Oltea. Sau mulți dintre voi o știți de Nebuloasa. Este și ea un partener media. Sau blogger partener, cum vreți să spuneți.

„Crescuta la munte, langa Paltinis, adora solitudinea muntilor si uraste aglomeratia. E iremediabil indragostita de orasul natal si extrem de dezamagita de locuitorii lui.”, cam asta găsești în descrierea de pe blogul ei. Și nu numai. Îmi place cum scrie. Îmi place că e acel blogger care dă din coate și care nu cerșește atenție. Mai multe nu pot nici eu să vă spun până n-o cunoscut. Și dacă nu o să fie de 1 mai, din toamnă eu și așa plec la Timișoara la master. Și atunci o să dau din coate să vorbesc cu ea.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu