10 martie 2015

După tenul și asemănarea ei

O probă destul de importantă pentru mine. De ce? Pentru că mă pune să văd dacă știu anumite chestii nu doar despre mine, cât și despre ea. Și încerc să nu fiu prins în offiside ca să nu primesc vreun cartonaș galben. Sau roșu. Sunt, totuși, încrezător, deși nu sunt 100% convins de anumite treburi. Și zic să o luăm pe rând. Iar pentru asta trebuie să știți câte ceva.

Și pentru că de frumusețea ei interioară am eu grijă, las cremele de la Gerovital Happiness să aibă grijă de frumusețea ei exterioară. Pentru că nu este lângă mine și pentru că suntem în era tehnologiei, spun să apelez cu încredere la telefon. Ea este răcită. Rău de tot. Nu prea poate să vorbească la telefon că tușește într-una. Așa că, este mai practic și mult mai ok să folosim mesajele. Și așa avem nelimitate.




Și aveam o bănuiala. De fapt, nu-i bănuială, doar că nu eram convins că așa este. Vedem în fiecare zi persoane cu un ten mixt - gras, altele normal sau chiar uscat. Suntem oameni și suntem diferiți. Problema nu se pune că ai tenul uscat și nu normal sau mixt - gras. Adevărata bătaie se dă între felul cum ai grijă de tenul tău.

În ceea ce mă privește, știu că am tenul mixt - gras de când mă știu. Însă, depinde și ce produse încep să folosesc Ea, tenul normal. Am întrebat-o pentru că am vrut să fiu sigur. Mi-a spus că așa este, are tenul normal. E curioasă și mă întreabă de ce?”. Îi spun că este pentru Farmec. Și după ce mi-a trimis un emoticon de ăla drăguț m-am apucat să mă documentez, că așa trebuie.




Dacă sunteți și voi, fetelor, cu tenul natural, trebuie să știți anumite chestii. În primul rând, a apărut Gerovital Happiness Zmeură pentru un ten normal. Și acum vine și noutatea: este o cremă „Color Control” adică CC. 

Crema celor de la Farmec îți estompează eficient imperfecțiunile și urmele de oboseală și oferă tenului un aspect plin de strălucire. Ce mai este de reținut: această cremă are formulări ușoare, este lipsită de parabeni și mai are și un parfum hipoalergenic. Numai bună de comandat.

Și dacă tot este o cremă și pentru urmele de oboseală, îmi aduc aminte un întâmplare drăguță. Și spun asta acum, la ceva timp distanță. Pe 6 ianuarie a fost ziua mea și distracția ca distracția, dar ea trebuia să facă un proiect pentru facultate. Așa că am zis să rămânem treji să facem proiectul. Vorbesc la plural pentru că știți voi, unde-s doi puterea crește. Și am stat până dimineața la 6. Ni se închideau ochii și aveam niște cearcăne destul de accentuate. Și chiar acum când citeam pe site-ul lor că această cremă este și pentru oboseală am zis că trebuie neapărat să vă vorbesc despre ea.

Nu sunt eu mare expert în cremă pentru ten, dar niște lucruri tot le înțeleg. CC cream este noua generație de creme BB, iar cu ajutorul acesteia vei avea un aspect natural. Și este interesant că această cremă Gerovital Happiness Zmeură conține și Aquaxyl care protejează pielea cu farmec. 




Și văd tot la ei pe site că deja sunt unele fete care au încercat crema deja. Textura CC cream este fluida, miroase bine, acopera cat trebuie, nu incarca, si nuanta deschisa se potriveste de minune. RECOMAND!”, scrie Nicoleta de 25 de ani într-un comentariu.

Așa că, acum mă gândesc cât de bine i-ar prinde și prietenei mele o astfel de cremă. Mai ales că sunt nopți în care nu doarme. Fie un proiect, fie stăm și ne mai uitam la filme. Și vedem destul de multe. Și-i place zmeura. Și vișinele. Să nu mai vorbesc că mănâncă multe mere golden iar rodia o curăță de fiecare boabă și le pune în farfurie încât mă mir uneori de unde are atâta răbdare. Trebuie să-mi mai dai și mie, A.! Neapărat.

Deocamdată nu m-am uitat, dar dacă sunt și pentru bărbați astfel de creme, cu siguranță au un client fidel. Pe mine m-au cucerit deja pentru că știu că și sora mea mai folosește produse de la ei și de obicei este la fel de pretențioasă ca mine și A. 

De aceea, i-am scormonit puțin printre produse și ghici ce i-am găsit? Mai jos aveți o cremă hidratantă cu farmec pe care o folosește zilnic. Dar o să treacă și ea, curând, la noile creme CC.



Vrem să folosim cele mai bune produse, pentru că mi se pare normal să avem grijă de noi. Dar rămân la A. Parcă produsele astea de la Gerovital sunt făcute după tenul și asemănarea ei. Că prea au tot ce îi trebuie.

Iar dacă nu aveți tenul normal, stați liniștite, fetelor, ei s-au gândit la toate. Mai jos este o listă pentru fiecare ten. În funcție de cum îl aveți vă puteți comanda:

  • Gerovital Happiness Zmeură pentru tenul normal
  • Gerovital Happiness Afine pentru tenul mixt-gras
  • Gerovital Happiness Caise pentru tenul uscat

Și mai jos aveți un material video care să vă facă să nu mai aveți niciun fel de întrebare legată despre aceste produse.

   

Acum rămâne să vedeți care este cel mai potrivit pentru voi că, pentru ea, eu am aflat deja răspunsul și sunt tare mulțumit. 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu