10 martie 2015

Mai aproape de Mexic

Știți că fiecare are o zi în care își propune să mănânce tot felul de mâncăruri care mai de care? Ei bine, nu știu când este ziua aia la voi, când stabiliți să vă delectați stomacul cu ceva bun, dar pentru mine deja se cam apropie perioada. Nu știu nici eu exact, însă acum, după 10 martie vreau să încerc un lucru tare interesant.

Mi-au spus niște prieteni care au fost în București că este un local foarte mișto, cu prețuri ok unde poți să mănânci, să bei. În stil mexican. Și zic să încerc, mai ales că-mi place tare mult cum au aranjat cei de la El Torito interiorul. Și am intrat pe pagina de Facebook a restaurantului ca să-mi fac, așa, o idee despre local. Și-mi place, domnule, îmi place.



Amenajat ca la mexicani, să te simți în Mexic de când intri. Te mai așteaptă și acele pălării pe care le au mexicanii ca să fii pe deplin convins că ești în locul unde trebuie. Ce am mai remarcat este că, serile în care mariachi vin și cântă și te mai și încântă sunt la ordinea serii. 

Poți să observi asta din pozele postate pe El Torito în care clienții din acea seară sunt cu gura până la urechi, semn că totul este pe placul lor. Și uite cum o dansează pe femeia din poză un mariachi.

Și dacă am dansat, ni s-a făcut și foame. Și mă uit chiar acum pe meniul acestora și îmi cam lasă gură apă, că la ce mâncăruri specifice Mexicului au, mi-e și tare greu să mă hotărăsc, nu doar să mă uit. Pentru început mi-aș lua o Margarita care este din diverse sortimente așa că, o să mă hotărăsc și de care vreau atunci când o să fiu acolo.

Margarita

Și la gustare, cum îmi place mie să spun, voi alege Flautas sau pe românește rulouri de tortilla cu pui. Văd că au și nachos, dar am mâncat destul la cinema. Și tot din această categorie v-aș mai recomanda în cazul în care ajungeți înaintea mea, botanas mixtas care vine cu două taquitos, două flautas, două empanadas pollo, două quesadilla și guacamole. Numai bune de mâncat și pe care abia aștept să le gust și eu.

Botanas mixtas

Și pentru că eu de obicei mănânc puțin mai mult decât ceilalți, deși la burtă nu se cunoaște, tare mult mi-ar plăcea să încerc și un tacos de pescado. Peștele mi-a plăcut de când mă știu și mă cam prinde să văd cât de bun pot să facă un tacos cu pește. 

Și dacă mai vrei ceva ușor la sfârșit, după ce ai mai admirat pereții galbeni, se recomandă o salată ensalada viva mexico. Ușoară și numai bună. Și uite că iar îmi lasă gura apă și e cam târziu când scriu articolul ăsta. Așa că sigur după ce îl termin, dau o fugă la frigider.

Ensalada viva mexico

Eu am mai învățat un lucru: dacă te duci să mănânci, trebuie să poți duce și felul trei, desertul. Păi și dacă tot duci și desertul, hai să vedem ce spun niște bananas borachas, un desert tradițional Mexicului. Și un desert pe care nu ai cum să-l uiți. 

Bananas borachas

Și spun acest lucru pentru că am încercat și eu bananele caramelizate, doar că, le-am încercat la o cafenea din Craiova, o cafenea care mi-a mai scos din buzunar vreo 5 lei în plus față de prețul care este în restaurantul acesta mexican.

Deci, iată că, la El Torito nu doar mâncarea este bună, dar și prețurile sunt mai mult decât acceptabile. Și vorbim, totuși, de București. Acceptabile în așa fel încât să poți să mănânci și liniștit, dar și cu gândul la mariachi și nu la banii din portofel pe care trebuie să-i plătești la sfârșit.

Așa că, dacă ai posibilitatea să treci mai devreme decât mine până la magazinul de care îți scriam mai sus, du-te! Și după ce consumi cel puțin un produs pe care ți l-am recomandat, lasă-mi și tu un gând despre cât de interesant a fost localul. În plus, oamenii fac livrări și la domiciliu, nu de alta, dar ca să-ți fie tot ție mai ușor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu