1 octombrie 2015

Ce fac după o scurtă pauză

N-am mai scris de ceva vreme că aș merita să fiu pus la colț. Și cu picioarele pe nuci. Dar până să se întâmple asta, stați așa să vă spun ce mai fac în online, că în offline o să vină în săptămână următoare. Sau săptămânile următoare. 

Așadar, fără să mai trag de timp că unii dintre voi mai sunt și obosiți, vă anunț că m-am înscris, din nou, la SuperBlog. Este o competiție la care am participat până acum mai mult pentru experiența din offline. Pentru că am vrut să merg acolo, la gală, să-i cunosc pe oameni. Și i-am cunoscut. Mi-au plăcut. Și chiar dacă timpul meu acum e foarte limitat că sunt în mai multe părți trebuie să mă descurc. Și o să mă descurc. Sper. Cred.



Dacă n-ați participat, să știți că, trebuie să vă băgați. În primul rând, te disciplinezi. Ai deadline și e o competiție de durată. Nu scrii la timp, nu primești punctele maxime. Vei învăța că trebuie să respecți deadline-ul. Și o să-ți intri în mână. Vrei să fii disciplinat, vii aici, scrii articole, vezi cât de bun ești.

Scurt și la obiect, așa cum îmi place mie. Ăsta-i un prim motiv pentru care m-am înscris la SuperBlog. Al doilea, să cunosc cât mai multe ființe. Să dansez cu ei. Să ne bucurăm de moment, știi, enjoy the moment, că nu avem voie să fim supărați. Iar asta sigur e o competiție la care trebuie să participi la gală. Vrei să știi mai multe despre competiție? Urmărește link-ul de mai sus, citește despre competiție și dă-mi un semn dacă te-ai înscris.

Și nu uita că, încerc să scriu din ce în ce mai des pe blog. Vă dau un indiciu, m-am mutat din Craiova.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu