4 octombrie 2015

Experiența mea cu cafeaua

E duminică și doar ce am băut cafea. De când am început să fiu din ce în ce mai activ în mediul online am început să beau, câteodată, noaptea și cafea. Sigur, prima dată am spus că nu e bine să beau cafea că mă distrug și toate cele. Și nici măcar nu m-am obosit să mă documentez despre beneficiile cafelei că mergeam pe principiul „eu știam mai bine”. 

Până când îmi spune partenera că e foarte bine să beau cafea. Și chiar recomandabil. Acum ce să vezi, că în Craiova au venit niște oameni mișto pe care a trebuit neapărat să-i cunosc. Băutori de cafea și ceai, am zis că trebuie să merg să văd ce cafea beau ei. 


CÂTEVA BENEFICII PENTRU A BEA CAFEA


Dar, înainte de a merge am intrat pe net și am citit diverse lucruri cum ar fi: că o cafea sporește atenția și binedispune, că previne diabetul, cancerul și bolile cardiovascule sau că îți prelungește viața. Și, mi-a mai plăcut și am citit pentru femei că îți face părul să strălucească și te scapă de celulită. 

Mai este de menționat că ajută digestia, stimulează activitatea fizică, alungă migrenele și respirația grea și contribuie la procesul de slăbire. Și așa vă spuneam eu într-un articol mai jos, pe blog, că am început să slăbesc. Iată un alt mod de a slăbi.





GUSTĂ ȘI DEGUSTĂ


Așa că, documentat fiind am zis că trebuie să merg să degust. Nu știu de ce, dar cafeaua aceea a avut cu totul și cu totul altă aromă. Ceva era diferit. Nu era ca celelalte cafele. Și la câteva minute am înțeles că dacă îți faci cafeaua la cafetieră, secretul stă chiar în instrumentul pe care îl folosești zi de zi. 

Zic bun, dar ce cafetieră să folosesc? Nici n-au stat pe gânduri și mi-au spus că de obicei cafetierele turcești sunt printre cele mai bune. Cu un produs din Orientul Mijlociu sigur o să ai propria poveste cu o aromă turcească. Zis și făcut. Intru și caut pe net promotii cafetiere și găsesc o Arzum Okka.

Stânga și mai apoi dreapta, click și click găsesc pe magazinul MarketOnline.ro o asemenea cafetieră. Ezit câteva zile, zile în care prietena bea cafea dimineața pentru a se trezi de fiecare dată. Văd cum la ea cafeaua își face efectul. De fapt, ei trebuie doar să-i dai cafea dimineața și stai liniștit. Eu beau cafea seara pentru a lucra mai mult. Mă ajută. Și, ce să vezi, mai pot și să dorm. 




Sigur, asta cu dormitul e cu două tăișuri.  Povestea mea cu cafeaua constă în împinsul de la spate cu lucru și dimineți frumoase cu prietena în care mă amuz de fiecare dată că nu mai are cafea și trebuie să-și cumpere. Mereu un deliciu.

Dar după atâta timp în care am lucrat noaptea, dacă vreți să dormiți secretul este să vă faceți o cafea la cafeteria de mai sus, dar să fie slabă. Puneți zahăr. Mult zahăr, cât considerați. Vreți să aveți o noapte albă? Atunci, fără îndoială, o să vă faceți una tare și nu o să puneți deloc zahăr. E simplu. E cafea.


DE ȘTIUT, DE REȚINUT


  • Și poate că vă întrebați ce este atât de special cu această cafetieră: „Arzum OKKA reînvie tradiția cafelei turcești, la ibric, aducând aroma deosebită și procedeul de preparare în secolul 21. Bogata tradiție moștenită este acum racordată la rigorile tehnologice, astfel că poți savura 500 de ani de experiență în prepararea cafelei direct în ceașcă. Gustul și aroma sunt unice, întâlnite doar în Turcia. Totul este 100% natural: doar apă și cafea!”.
  • Sunt băuturi care conțin o cantitate mult mai ridicată decât cafeaua: o doză de Coca Cola conține aproximativ 60 mg cofeină, iar un energizant are 80 mg de cofeină. 
  • Freacă-ți mâinile cu zațul de la cafea și vei scăpa de mirosul de ceapă și usturoi.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu