20 ianuarie 2016

Studenții și împrumuturile

Voiam să vă povestesc de foarte mult timp despre subiectul ăsta, însă iată că acum este momentul potrivit să discutăm puțin. În cazul în care ești unul dintre acei studenți care pleacă să facă o facultate în alt oraș o să mă înțelegi perfect. 

În primul rând, odată ce ești plecat de acasă te responsabilizezi. Clar. Ai cheltuieli, mai ales dacă stai în chirie și, în special, dacă ești unul așa ca mine, să nu vrea să le ceară bani alor lui. Însă, toate bune și frumoase până când îți vine chiria de plată, până când facturile de la curent, televizor și întreținerea năvălesc toate. Ca un bulgăre de zăpadă care se face din în ce mai mare. Și dacă nu reușești să ții pasul cu ele atunci fii sigur că o să te cam depășeașcă treaba asta.

Și ca să plătești toate cele enumerate mai sus îți trebuie un job, iar unii chiar dacă lucrează nu prea reușesc să facă față. Vorbeam zilele trecute cu o prietenă din București și-mi spunea că pe full time câștigă undeva pe la 800 de lei. Pentru capitala României, salariul este foarte mic. Abia să plătești chiria. Eh, și dacă asta-i situația, tot ce trebuie să faci este ori să suni părinții și să te împrumuți, ori să apelezi la un prieten. 




Dar, de această dată, am tot căutat pe internetul ăsta mare o soluție și, pare-mi-se că am și găsit-o. Există cei de la Telecredit care au un program foarte mișto prin care poți să ceri un împrumut. Undeva între 500 și 1.500 de lei, că sigur nu ai nevoie de mai mult. Și nici să nu le ceri alor tăi bani. Mie-mi place să cred că programul ăsta e făcut special pentru studenți, deși oricine poate să ceară. 


CUM IEI ÎMPRUMUTUL TELECREDIT


Fără altă vorbărie, trebuie să știți că aplici foarte rapid dacă vrei să-ți iei un credit rapid, că poate ai nevoie în trei zile de bani și nu ai la cine apela. Astfel, prietenul tău virtual îți vine în ajutor dacă:

- alegi suma dacă miști cursorul spre dreapta (dacă vrei mai mulți) sau spre stânga (dacă vrei mai puțini)
- selectează o dată pentru rambursare - trebuie să știi că durata maximă în care dai banii înapoi este de 30 de zile, și faci rost de bani în atâta timp
- completezi o cerere online cu datele tale
- folosește e-mail-ul și mesajul pentru a confirma contul
- trimite documentele necesare în format electronic
- după aprobarea în cel mai scurt timp posibil, banii sunt virați direct pe card

Și pasul următor este, fără îndoială, să mergi la bancomat să scoți banii și să-i folosești pentru ce ai nevoie.


DE CE SĂ ALEGI TELECREDIT


În primul rând, eu aleg Telecredit pentru că nu vreau să mai sun pe Ionescu sau pe Popescu, să îl rog cumva dacă are urgent să-mi dea și mie 500 - 600 de lei că-mi trebuie pentru nu-știu-ce. Așa, pot foarte ușor să aplic online. 

Dacă am nevoie de bani astăzi, fac cere de dimineața și cel târziu până la 12, maxim ora 13 îi am și pe card. Iar dacă trebuie să plătesc ceva prin bancă pot să stau liniștit că nu arde rău pentru că băncile sunt deschise toate până la 17:00. Așa că, situația este sub control. În afară de avantajele pe care le-am spus mai sus, cred că alegi Telecredit și pentru că:

- sunt creditori direcți (adică nu sunt intermediari precum brokerii)
- nu au costuri ascunse
- dacă ai alte credite, stai liniștit, tot poți să primești împrumutul de la ei

Am făcut și eu o simulare: dacă cer 500 de lei și-mi pun perioada de împrumut de 15 zile că îi dau până atunci am o dobândă de 6 lei/ zi, deci trebuie să dau înapoi 590 de lei. Pentru atâtea zile și cu plata online imediată nu știu de voi, dar mie nu mi se pare mult deloc. Doar când mă gândesc că totul se face rapid și instant. 




Încă o informație importantă: la primul imprumut pe care îl iei poți scoate suma maximă 500 de lei. De la al doilea împrumut poți scoate până la 1.500 de lei.

Așa că, tu, Constantine, Andrei, Mihai, Robert, Alex, Ionuțe, Andra, Mihaela, Corina, Cristina, Diana, Ana și care mai suntem prin țara asta, tocmai am găsit un program flexibil, care se folosește exclusiv online și care ne ajută să nu ne mai frecăm cu mâna stângă la urechea dreaptă. 

E de bine, se pare că lucrurile pot să meargă și spre bine. Și așa putem să ne mai descurcă și noi. Sigur, mai multe răspunsuri la întrebările tale le găsești pe site-ul lor la categoria „cum funcționează”. Dă bice!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu