18 martie 2016

Animațiile copilăriei, frumusețea anilor când ești mic

Primul lucru care îmi vine în minte atunci când spun „copilărie dragă” sunt, fără îndoială, desenele. Atunci când eram mic nu am avut de la început jocuri pe calculator sau smartphone-uri. Dar, în schimb, am avut multe desene animate. Și călătoresc mereu în timp atunci când mă gândesc la animații precum „Viața cu Louie” sau „Copiii de la 402”. 

O să fac mai jos o listă cu desenele mele animate preferate, dar mai întâi, pentru a compara puțin desele băieților cu cel al fetelor, am apelat puțin la ajutorul surioarei. Chiar dacă sunt la Timișoara și ea la Craiova, am găsit modalitatea de a lua legătura cu ea și a râde puțin despre acest subiect pe Skype. 

Sursa foto: itsybitsy.ro


Scurt și la obiect, după cum v-am obișnuit, am făcut o listă scurtă cu Luisa în privința desenelor la care se uita ea. Iată-le:

- Repetați cu Noddy
- Marta vorbăreața
- Locomotiva Thomas
- H2o adaugă apă
Sursa foto: ttte.wikia.com


Dacă mă întrebați pe mine, nu prea îmi mai aduc aminte de acestea. Dar pe ultimele două le țin minte căci era mereu bătaie pe telecomandă având doar un singur televizor pe acea vreme, deoarece mai tot timpul desenele mele se intersectau cu desenele ei. Acum, mai jos, aveți și o listă cu desene pe care le-a văzut un băiat ca mine:

- Viața cu Louie - sigur îl știți pe Louie și familia Anderson
- Copiii de la 402 - suficient să spun Jessie
- Pokemon - Pikachu, personajul principal
- Dragon Ball Z - cuvinte cheie: Goku, Vegeta, Frieza, Piccolo, Muten Roshi
- Yu-Gi-Oh! - Yugi, Joey, cărți, Yuki și Seto Kaiba

Sursa foto: technobuffalo.com


Mărturisesc că desenele le alegeam în funcție de cât de mult mă atrăgeau pe moment. M-au ajutat foarte mult să leg prietenii. Iar aceste prietenii s-au păstrat și în zilele de astăzi, băieții de atunci fiind cei mai buni prieteni de acum. Și apelăm cu încredere unul la celălalt orice ar fi. 



Acum, m-am uitat la Empire Film că există alte desene ale copilăriei și nu mă mir, avansăm: Stuart Little 1 sau Strumpfii 1. Știți cum se spune, la vremuri noi, desene noi. Ceea ce îmi place este că sunt disponibile și în formate BluRay. Iar eu încurajez mereu tot ce este nou. So thumbs up!


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu