6 noiembrie 2016

Doctor Strange la Cinema City, de văzut și revăzut

N-o să fiu spoiler pentru că sigur o să fie cineva care ar vrea să vadă filmul fără să știe vreun detaliu despre ce se întâmplă și cum se intâmplă lucrurile. Însă, ce pot eu să vă spun este că, am primit invitația de a merge la avanpremiera „Doctor Strange” în IMAX, la Cinema City Timișoara și nu am vrut să ratez.

Plus că, am fost și la sneak peek iar ce-am văzut în cele 15 minute, mi-a plăcut tare mult. Atât de mult încât abia așteptam să apară filmul. Și nu m-a dezamăgit. Nu este cel mai bun film pe care l-am văzut anul acest, daaaar este în top trei. Îmi plac foarte mult filmele cu magie, cu dimensiuni sau altfel spus, supranaturală. 




De altfel, și producătorul Kevin Feige explică destul de bine: „Pe de o parte sunt aceste poveşti pe care le putem numi ale străzii şi, pe de altă parte, în Universul Marvel sunt şi poveştile cosmice, precum «Thor», «Gardienii Galaxiei» şi «Răzbunătorii». Mai este, însă, şi o parte foarte importantă a acestui univers, lumea supranaturală, de care nu prea ne-am ocupat. Iar «Doctor Strange» este reprezentativ pentru această sferă”.

Cu alte cuvinte, dacă vreți să vedeți un film bun și care să mai aibă și efecte, dați o fugă la Cinema City și neapărat să-l vedeți în 3D IMAX. Încă nu știu dacă o să fie disponibil și pentru 4DX, dar dacă o să fie, nu cred că o să regretați dacă o să faceți o astfel de alegere.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu