19 decembrie 2016

Rogue One - I'm one with the force and the force is with me

„I'm one with the force and the force is with me. I'm one with the force and the force is with me.” - am reținut foarte bine fraza asta.

În cazul în care ai văzut Rogue One: O poveste Star Wars sigur știi despre ce vorbesc. Chiar dacă nu sunt cel mai mare fan Star Wars, am mers, totuși, la film pentru a vedea cum este pentru că you never know. Și tot cam pe principiul ăsta am fost și la alte filme și mi-au plăcut.

Așa că, mers la film, 3D IMAX - a se specifica acest lucru, văzut, plăcut, plecat cu o impresie bună. Felul în care se vede pe IMAX, ca de obicei, mi-a plăcut maxim, iar povestea filmului este una interesantă, însă, nu sunt spoiler. În schimb vă spun că este unul din filmele de văzut de pe acest an, an care, de fapt, în câteva zile nu va mai fi.





Și dacă până acum ziceam că nu e nicio diferență în a vedea filmele la cinema și a le vedea în fața laptopului, azi, acum mă contrazic. Este mult mai interesant, mult mai palpitant și de o calitate superioară să vezi un film, în special în 3D IMAX. Nu degeaba mulți recomandă acest tip de format pentru filme.

Referitor la film - efecte: checked, sunet: checked, poveste: checked, lume: checked. De asemenea, mi-a mai plăcut și faptul că filmul are începând de la actori și terminându-se cu povestea pentru un 2016 și nu un 1990.

Sigur vor atrage ceva mai mulți tineri pe latura asta. Și dacă tot zic de atras, sper să vă atrag și pe voi la cinema, să vedeți filmul. Iar pentru asta, vă las mai jos ceva info luate cu ghilimici și un clip video.

Din punct de vedere vizual, „Rogue One” oferă efectele speciale impresionante pe care le aşteptăm de la orice legat de „Star Wars”. Bătăliile sunt intense şi strânse, fie că se desfăşoară printre sau unde apa loveşte nisipul”, scrie David Betancourt - Washington Post.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu