28 ianuarie 2018

Văzut și plăcut: Maze Runner: The Death Cure

Ba dum tsss. Am revenit cu o postare. Am multe noutăți pentru voi, pentru noul an, dar zic să le luăm pe rând. Și, după cum spune și titlul articolului, am fugit iar la mall, la Cinema City, să vad noul Maze Runner: The Death Cure.

Ca de obicei, nu-mi place să fiu spoiler, însă, mie mi-a plăcut maxim. Nu sunt eu cel mai mare critic de film și nici nu mă uit la nu-știu-câte filme pe săptămână ca să pot spune dacă este sau nu bun, ci pot afirma că mie mi-a plăcut foarte mult.



Am ajuns la concluzia că poți afirma dacă un film e bun sau nu dacă ție îți place. Că până la urmă nu știu cât de mult de interesează o părere despre film de la mai știu eu ce critic de film. E foarte simplu. Filmul este cu acțiune de la început până la sfârșit.

Mi-a plăcut că nu au băgat faze nașpa cu tensiune și sunet tăiat ca apoi să apară brusc nu-știu-cine sau nu-știu-ce ca să te facă să-ți sară popcorn-ul din mână. Acțiune all the way. Personajele le știam din cele două filme anterioare.

Tot ce pot să spun este că am fost tare dezamăgit că la sfârșit a murit un personaj la care nu mă așteptam și la care mă gândeam că cel mai probabil îl voi regăsi și în următorul film. Dar asta e. Am înghițit puțin în sec.

Cu alte cuvinte, e de mers, e de mers. În IMAX, vă recomand cu încredere.
Biletele și rezervările le puteți lua de pe Cinema City, foarte simplu și ușor.


#mazeRunner

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu