25 septembrie 2022

Au început să mă mănânce degetele. Din nou.


     A trecut ceva timp de când nu ne-am mai văzut. Citit. Auzit. De când nu v-am mai zis ce am mai făcut. Pe unde am fost. Ce am mai descoperit. Și îmi pare rău. M-am uitat săptămânile trecute pe statistici și văd că lumea încă intră și citește multe din articolele pe care le-am scris.

    Tot de același timp am rămas în Timișoara și, cel mai probabil, o să continui rămân aici văzându-mi de o viață corporatistă. Sau cine știe. Dar poate reușesc să vă țin la curent cu ce se mai întămplă dacă o să continui să mai scriu. Că aici a fost problema. Uneori îți pierzi din motivație. Zici că ai alte lucruri „mai importante” de făcut. 

    Și, m-am gândit că, poate ar fi mai bine să-mi mai dau un reset, să mai încerc să mă țin de niște termene-limită. Să încerc să prioritizez toată partea asta cu blogul, chiar dacă, acum, mulți s-au mutat pe video. Că au rămas puțini oameni care mai citesc pe net și totul trebuie să fie scurt, adresat cititorului care nu are prea mult timp știm deja. Dar fix ăstora, care au mai rămas mi-ar plăcea să mă adresez. Care încă își fac timp să mai citească câte una-alta.

    Iar legat de deadline - pe scurt, m-am înscris, din nou, în SuperBlog. O competiție care este la a 25-a ediție și cred că este și cea mai longevivă competiție din blogosfera noastră. Un loc unde o să încerc să mă țin de treabă și să scriu la toate probele conform termenelor pe care le avem. 

    O să fie challenging, dar, dacă reușesc timp de o lună să scriu la toate probele, poate o să reușesc să continui și după aceea pe blog. Să fac unele lucruri pe care le voiam făcute de mai mult timp și nu le-am acordat atenția cuvenită. Dar cam atât deocamdată. O să vedem cum merg lucrurile. Fingers crossed!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu