20 septembrie 2014

Tableta ieftină și bună

Zilele trecute am vorbit, la scară, cu câțiva prieteni despre schimbatul tabletei. Eu o țineam pe a mea, ei pe a lor. Le tot ziceam că o tabletă nJoy nu ar fi rea deloc. Și da, le spuneam de modelul Devi B700. Vreme de patru ore, de la 16 pân' la 20, am tot vorbit despre brandul ăsta. Într-un final, am ajuns la o concluzie: ia-o cât o prinzi, că e bună și merită.


Eu tot timpul am spus că dacă ai o tabletă bună cu tine și internet de calitate nu-ți mai trebuie nimic. Și așa este. Vara asta un prieten de-al meu îmi tot scria de pe rețelele de socializare cât de mișto e vacanța lui, cum s-a dat cu skijetul și cât de interesantă este Grecia. Și asta cu ajutorul unei tablete. Și dacă tot vine vorba despre tabletă, i-am recomandat ca anul viitor să-și cumpere un Devi B700 de la nJoy că este o tabletă decentă. 

RAPORT CALITATE - PREȚ FOARTE BUN


Nu am avut-o în teste, nu am pus mâna pe ea. Poate o câștig. Văd că este o tabletă cu un ecran LCD, rezoluția fiind de 1024 x 600 pixeli.Știi ce înseamnă asta? Citești fie și revistă, ziar sau carte fără probleme. Ce mai poți să faci cu o așa rezoluție? Te joci. Până te saturi. Până termini jocul și vrei să te mai apuci o dată de el. Ai o imagine clară pentru un ecran de inci. 




Vrei și poze? Stai liniștit că ești rezolvat. Ai o cameră frontală de 0.3 MP pentru selfie-uri. Cameră care îți permite să mai și suni printr-un apel video în timp real. Și, dacă tot intru ușor, ușor să vă spun ce are tableta, pentru 259 de lei că atât este pe site-ul celor de la nJoy, tableta are și un procesor Dual-Core A9 Cortex. Rulează la 1.2 Ghz. Susținere are și la partea ramilor, 1GB. Ești o persoană care face multe poze? Stai liniștit, ai 8GB memorie internă, disponibili doar pentru tine. 


UTILĂ ȘI SUBȚIRE



Și, să vă spun noutatea la tableta asta. Procesorul grafic SGX540 face ca jocurile să ruleze ușor. Cât ai zice pește. Și e foarte interesant acest lucru. Încă un lucru la care sunt atenți mulți este sistemul de operare al tabletei. Cu versiunea de Android 4.2.2 tableta asta îți aduce o mare de aplicații pe care le descarci instant. Cu degetul. 



Ce-mi place mai mult și mai mult la tableta asta sunt dimensiunile. Are o carcasa de doar 9.8 mm grosime și cântărește abia 330 de grame. Se ține foarte ușor într-o mână și o manevrezi după bunul plac în timp ce te joci. Are o structură solidă și o carcasă ușoară din aluminiu. Astfel, ai și un instrument portabil de joacă excelent pentru copii. 

Ca să vedeți cât sunt de ok cei de la nJoy, beneficiezi de Pick-up & Return pe toată perioada în care ai tableta în garanție oriunde te afli în România. Ca slogan, mă gândeam că nu sună rău deloc Devi B700, tableta viitorului tău”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu