11 octombrie 2014

Ștampila de invidiat

Lider pe piața ștampilelor în România. O firmă cu o experiență de peste 15 ani - ceea ce nu-i un lucru ușor - și un brand care lansează o nouă generație de ștampile. Dreptunghiulare. Printer G7. Această ștampilă a celor de la Colop reprezintă o revoluție pe piața noastră. Au un design atractiv și unic. De asemenea, ștampila vine și cu multe îmbunătățiri. Chiar inovații tehnice. 



FEREASTRA XXL


Și nu este fereastra de la geam. Am citit că este principalul atu al printerului care vrea să deschidă situația prielnică de a personaliza ștampile fără să ai limite. În acest fel cred, cu tărie, că această ofertă este foarte tentantă. Și, mai mult decât atât, este pe placul tuturor atâta timp cât au ocazia să-și personalizeze ștampila după felul și chipul fiecăruia. Astfel, din ștampila celor de la Colop și cu imaginea ta - pe care ți-o alegi - faci dintr-o ștampilă un obiect pe care îl îndrăgești și pe care trebuie să-l ai cu tine oriunde ai merge.   

ȘTAMPILA MEA


Sunt multe ștampile pe piață, dar eu am ales un Colop Printer G7. Pot să beneficiez de o personalizare foarte drăguță. Trebuie să vă spun că am ales să am o astfel de ștampilă pentru că în primul rând, îmi amintește de prima mea apariție la tv. Eu fiind student la jurnalism, am avut ocazia să intru în direct la București prin intermediul unei stații locale. Nu am să uit niciodată acel moment. Și, de fiecare dată când arăt poza prietenilor sunt tare mândru de ea. Acum am ocazia să am cu mine oriunde acele clipe. Cu ajutorul ștampilei despre care vă spuneam în rândurile de mai sus, acum am făcut un test virtual cu imaginea pusă pe rama lui Printer G7. Astfel, mai jos, puteți să băgați de seamă că ștampila are o bază transparentă tocmai pentru buna poziționare a amprentei și că beneficiază de o injecție de plastic cu două componente. 



În plus, de nelipsit este și banda de protecție la tușiere și stabilitatea la montajul amprentei. Pot să o iau cu mine peste tot, pentru că are o ramă rigidă. Ce mi-a plăcut cel mai mult este că are un sunet plăcut și că funcționează ușor oriunde apeși. Am mai avut câteva ștampile și am fost surprins să văd că aceasta nu este atât de zgomotoasă ca celelalte și scoate chiar un sunet deloc deranjabil urechii. Am încercat, de asemenea, să văd cât de ușor se detașează Image Cardul. Am rămas plăcut surprins să bag de seamă că, în timp ce la alte ștampile toată această operație durează în jur de un minut, la aceasta totul se rezumă la câteva secunde. Bineînțeles că și la categoria stabilitate este una dintre cele mai bune ștampile care există pe piața din România. Din propria experiență pot să vă spun că sunt foarte multe ștampile care nu au o tehnologie antialunecare. Ei bine, aceasta beneficiază de această tehnologie. Și, sunt plăcut surprins să văd că inserarea tușierei se face direct. 

Pentru mulți reprezintă o bătaie de cap montarea unei tușiere. Și ca să nu fie vorbe în vânt, am încercat s-o pun pe un birou pe care alunecau mai multe obiecte, printre care și creioane și cărți. Toate au alunecat mai puțin această ștampilă. Pe mine, efectiv, m-a cucerit. Și trebuie neapărat s-o încercați și voi. Eu am folosit-o o dată și de atunci o iau peste tot cu mine. Am una dintre cele mai de preț imagini care îmi trezesc frumoase amintiri și este tot ce îmi trebuie.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu